Včerejší shit web ještě ani nevychladl a máme tu nový. Tentokrát je to opět na ten stejný rodinný penzion, zjistil jsem totiž, že jsou tak zvrhlí, že potřebují mít dokonce dva weby. Proč?

Včerejší shit web ještě ani nevychladl a máme tu nový. Tentokrát je to opět na ten stejný rodinný penzion, zjistil jsem totiž, že jsou tak zvrhlí, že potřebují mít dokonce dva weby. Proč?
Zatím na adresu internetového magazínu Objevit nedorazily žádné výhružné emaily. Řekl bych, že v hledání webech na hovno můžeme velkoryse pokračovat. U rodinných podniků rádi zůstaváme, včera call centrum, dnes dokonce penzion.
„Patříme k nejůspěšnějším a co se týče prodeje po telefonu k nejefektivnějším callcentrům v České Republice. Po telefonu jsme schopni jak prodávat Vaše produkty, tak například navolávat schůzky pro Vaše…
Lidi odjakživa zajímalo, co je v budoucnu čeká. V dávných dobách se proto věštilo z kdečeho – čajových lístků, deště nebo slunce. Pak se začaly používat skleněné koule. Jenže jak jde čas, věci se vyvíjí, a tak se vyvíjí i věštění. V dnešní době lze budoucnost vyčíst třeba z toho, jak krásně se vám rozprostře máslo na hlavě.
Webové stránky jsou pro řadu firem a institucí tím jediným komunikačním prostředkem, který je spojuje se zákazníky. Ať je to internetový obchod či webová prezentace firmy, tak bychom neměli opomínat nějaký ten pěkný design. Někdo může namítat, že vzhled je nepostatný, neboť stejně lidé na tom webu chtějí jen informace. V podstatě má i pravdu, ale kvalitní design vždy dodává na lepším dojmu klienta či zákazníka, kterého já ve výsledku (jako firma) potřebuji.
Internet je vážně kouzelné místo, kde můžete sehnat hodně kouzelných a především zajímavých věcí. Existují dokonce prodejci panenství některých mladých žen, žvýkaček Britney Spears nebo dokonce měsíčního fakového přátelství. Dále Internet obohacují různé virální projekty. Za zmínku stojí například Shitexpress.
Známé vtípky, ve kterých zajišťuje humornou část produkt naší vylučovací soustavy, jsou obvykle doménou dětí na základních školách. Zejména těch, kteří mají starší sourozence. Nicméně dneska je všechno jinak. Tímhle tématem se baví i komunita YouTube.
U prodeje přes internet platí, že se musíte umět nějak odlišit. Mít lepší ceny. Poskytovat nadstandardní servis. Komunikovat se svými zákazníky. A nebo mít jednoduše originální produkt, který neprodává nikdo jiný. U Darujhovno.cz se to povedlo. Svým zákazníkům totiž zasílá skutečně hovno. Ale ne jen tak ledajaké. O tom, jak vzniknul tento podnikatelský nápad a odkud berou kluci stojící za tímto podnikatelským nápadem „zboží“ pro své objednávky, o tom si budeme povídat dnes :-).