Ano, i vzory našich dětských let by měly co na Instagramu sdělit. Pojďme si tak teď také popovídat trochu pohádku. Sněhurka, Popelka, Malá mořská víla, Šípková Růženka, ale i hrdinky trochu méně známých pohádek se přesunuly do naší moderní digitální doby a založily si svůj účet na Instagramu. A tam se s celým světem dělí o to, co je trápí.
Hashtagy se stávají čím dál populárnějším nástrojem, který umožňuje třídit rostoucí množství příspěvků na sociálních sítích a oddělit obsah, který vás zajímá, od všeho elektronického harampádí kolem.
Sociální údaje a data se rychle stávají cennými informacemi pro jednotlivce i podniky. Týden sociálních dat je globální série událostí, které se budou konat v září, aby upozornily na tuto revoluci.
Dnes v 3.30 ráno se ztratil premiér ČR. Země se topí v politické krizi poslední doby a Petr Nečas se klidně ztratí. Zmizel a nebere telefony. Politici ve Sněmovně dokonce přerušili jednání, nedozvěděli se totiž ani proč policie zatkla jeho pravou ruku Janu Nagyovou.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.