Olympijské hry v Riu už jsou dávno za námi, ale sportovní klání ještě nekončí. Ve středu začaly paralympijské hry a na jejich oslavu Twitter vydal několik zbrusu nových smajlíků.

Olympijské hry v Riu už jsou dávno za námi, ale sportovní klání ještě nekončí. Ve středu začaly paralympijské hry a na jejich oslavu Twitter vydal několik zbrusu nových smajlíků.
Nedávno jsme si vysvětlili, co je to Throwback Thursday. Zítra bude zase čtvrtek, takže se nezapomeňte zapojit. Ve článku jsme vám ale slíbili, že vám ukážeme i další trendy #hashtagy pro jiné dny. Tak to tady máme. Ukážeme si hashtagy na každý den v týdnu. Zaujmete s nimi hlavně na Instagramu.
Bez hashtagů a jejich síly dnes nemáte šanci uspět na sociálních sítích. Čím je to slovní spojení začínající křížkem tak výjimečné a v čem se skrývá jeho síla? A jak vůbec dobrý hashtag vymyslet?
Spousta lidí dnes o Instagramu říká, jak je úžasný. Podle mnohých je lepší než Facebook (i když mi nejde do hlavy, jak někdo může srovnávat dvě sociální sítě na úplně jiném principu). Ale pokud ho používáte jako marketingový nástroj pro firmu, stále má jednu velkou nevýhodu. Nelze na něm plánovat příspěvky dopředu.
Přemýšleli jste někdy o tom, co právě dělá někdo na druhém konci světa? Jak to vypadá ve škole v Austrálii? Kde lidé pracují v Jižní Americe? Jak vypadá párty v Rusku? Co kdybyste měli možnost takhle otevřít okno do života někoho jiného a podívat se do jiné části světa?
Přemýšlíte často o tom, jakými hashtagy opatřit svůj příspěvek na sociálních sítích? Nejvíc hashtagů uvidíte na Instagramu. Je to až neuvěřitelné, kolika slovy se dá popsat jedna fotka. A ono taky často platí, že víc tagů = víc lajků. Tak se nedivte, že si s tím někdo dává práci.
Twitter minulý týden představil opravdu průlomovou novinku. Dalo by se říct, že se plně otevřel veřejnosti. Zatímco dřív jste mohli vyhledávat tweety pouze podle hashtagů, dnes už dohledáte i ty, ve kterých žádný hashtag není. Ano. Můžete se podívat úplně na každý tweet, který byl kdy na Twitteru zveřejněn.
Co uděláte jako první, když se ráno vzbudíte? Zkontrolujete sociální sítě? A co když uvidíte něco hezkého nebo vtipného? Okamžitě to vyfotíte a nahrajete na Instagram? Co když vás něco rozčílí? Napíšete to na Twitter?
Sociální sítě nám dávají skvělou možnost, jak vyjádřit sami sebe. Jenže někteří lidé zajdou až moc daleko. Jsou totiž věci, které je lepší nechávat si pro sebe, nemusí o nich hned vědět všichni vaši přátelé na Facebooku. Pro některé lidi je ovšem velmi těžké rozlišovat, co na sociální sítě patří a co nikoliv.
Sociální sítě hýbou světem. Pokud tedy chcete celý svět na něco upozornit, lepší místo než Facebook, Twitter, Instagram nebo Google+ asi nenajdete. Stejně je to v případě, když chcete svět upozornit na nějaký závažný problém. Na sociálních sítích se o něm dozví spousta lidí. A je tu velká šance, že někdo z nich i pomůže.
Instagramu vládnou selfie portréty, obrázky s hashtagem #foodporn a fotky oblohy nebo moře… Ale Instagram teď ukazuje, že dokáže být i užitečný. Mohl by se dokonce stát aukční platformou. Chce totiž získávat peníze pro charitu. Přidáte se?
Facebook přišel s hashtagy docela pozdě a kvůli tomu se již tehdy objevilo mnoho diskuzí o jejich uvedení. Spousta odborníků předpovídala, že tahle funkce nebude mít úspěch, protože Facebook má jiný sociální mechanismus než ostatní služby jako třeba Twitter. Facebook se zaměřuje na osobní spojení, ale hashtagy jsou obvykle používány pro objevování nových věcí. A dokonce i první studie ukazují, že hashtagy si moc dobře nevedou.
Tak je to tady. Facebook už je s námi oficiálně deset let. Slaví své první kulaté narozeniny. Možná jste to již zaznamenali, mnozí lidé si to totiž stylově napsali do statusu. Spíše jste si ale všimli videí, která dokumentují život vašich přátel. Ta jsou také součástí oslav. Mají dokumentovat vaše nejdůležitější okamžiky na této sociální síti.
O chystané změně komentářů na YouTube jsme vás informovali již na konci září. Nicméně teprve až nyní tato změna skutečně proběhla. Před touto změnou byli Youtube komentáře pouze dlouhým, nepřehledným listem. To vše se ale nyní mění.
Během několika posledních let odborníci na sociální sítě intenzivně diskutovali o Google+ a jeho roli mezi velkými platformami sociálních sítí. Mnozí tvrdí, že je to úspěšná a rostoucí platforma, jiní zase, že se prostě neujala tolik jako další známější sítě – Facebook, Twitter, Tumblr nebo Pinterest.