Google v úterý představil svou aktualizaci Panda 4.0, aby se zbavil nekvalitního obsahu na prvních stránkách výsledků vyhledávání. A změny se dotkly i mnoha známých stránek. Některé se cítí vítězně, protože v žebříčku poskočily nahoru. Jiné se přidávají k poraženým. Jedním z takových velkých poražených je třeba i eBay.
Sociální agregátor zpráv Digg.com se aktuálně vůbec neobjevuje ve výsledcích vyhledávaní. Na tuto skutečnost dnes upozornila řada zahraničních serverů. O důvodech blokace se zatím spekuluje. Množí se dohady, že za to mohou poslední updaty Pandy a Penguina. Stejně tak se množí spekulace, že za to může konkurenční boj, jelikož Digg.com oznámil, že chce spustit náhradu za Google Reader.
Google v roce 2012 velmi tvrdě vytáhl do boje s nekvalitními weby a přehnanou reklamou. Tento postup je do jisté míry správný a pochopitelný, na druhou stranu ale poškozuje řadu lidí. Google v tomto roce představil několik různých speciálních algoritmů pro vyhledávání a penalizaci nekvalitních webů. Jedním z měřítek kvality webu je množství reklamy a reklamních odkazů.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.