Je to docela překvapující, že slavných „20% času“, díky kterým vzniklo tolik skvělých projektů, je téměř mrtvých. V rámci programu „20% času“ měl totiž každý zaměstnanec Googlu 20% svého času, tedy jeden den v týdnu, k tomu, aby pracoval na svých vlastních projektech v rámci společnosti.
Posuňme se trochu v čase o pár let dopředu a pojďme si ubrat pár let, abychom se dostali opět do doby bezstarostného dospívání... Píše se rok 2020 a vám je 13 let. Rozlišení mezi skutečným životem a světem Internetu existuje jen velmi málo. Počítač reaguje na váš obličej, stačí jen mrknout a zpráva, fotografie nebo video je odeslána. Vaši přátelé jsou vám vždy k dispozici, můžete je okamžitě kontaktovat, jsou neustále online.
Tak to vypadá, že se reklama v následujících 20 letech změní o mnoho více, než tomu bylo v posledních 100 letech. Google si nechal zaregistrovat patent, který nastiňuje, jak by mohly být inzerentům účtovány poplatky za zobrazení reklamy při nošení Google Glass. Google tento proces nazývá „pay-per-gaze“ tedy platba za pohled.
Fanoušky a první "průzkumníky" Google Glass nyní nemusí mrzet, že jejich přátele nepatří mezi „glassholes“. Nyní mají možnost je k používání technologické novinky Googlu přizvat, podobně jako Facebook vám umožňuje pozvat své přátele, kteří na něm ještě nejsou.
Již v únoru New York Times informovaly, že Google jednal s výrobcem brýlí Warby Parker s cílem udělat z jejich technické hračky také stylový módní doplněk.
Jak se technologie rozvíjí, seznam chytrých a užitečných zařízení, která vlastníme, se rozrůstá: všechny ty laptopy, přehrávače, tablety, smartphony, smart TV nebo chytré brýle – a můžeme pokračovat do nekonečna. Velkou pozornost na sebe ale nyní upoutávají chytré hodinky – smartwatch.
Opravdu Apple míří k dalšímu velkému technologickému pokroku? Pravděpodobně ano, ale budou to opravdu hodinky? Po tom, co Apple v několika zemích zaregistroval ochrannou známku pro název „iWatch“, je to téměř jisté.
Společnost Google dala americkému Kongresu jasně na vědomí, že co se týče podmínek ochrany soukromí uživatelů, nehodlá na nich nic měnit. Google toto prohlášení vydal jako součást dopisu, zaslaném kongresmanovi Joe Bartonovi jako odpověď na osm otázek ohledně soukromí, které vznesla skupina kongresmanů.
Google oznámil, že do svých high-tech chytrých brýlí přidal několik updatů. Tyto updaty by měly usnadnit handsfree komunikaci či vyhledávání nového obsahu a jedním z těchto updateů je i nový prohlížeč.
Google Glass jsou v současnosti největším tech hitem a nepotřebují žádný dlouhý úvod. Od svého veřejného odhalení v dubnu 2012, se kolem tohoto „na hlavu nasaditelný Android“ točí kontroverzní diskuze a sociologické analýzy. V současné době je k dispozici jen v omezeném množství pro vybrané členy „Glass Explorers“. Pánové z webu Catwig patří mezi ty vybrané. Svoje Google Glass se však rozhodli prozkoumat poněkud podrobněji než většina ostatních uživatelů.
Stephen Balaban je třiadvacetiletý mladík a spoluzakladatel Lambda Labs, o nichž tvrdí, že by se jednou mohly stát největší společností pro vývoj nositelných technologií na světě. Jeho cíle nejsou malé a už první krok, jímž hodlá započít hvězdnou kariéru, vyvolal pozornost – představil technologii, určenou pro Google Glass, schopnou rozeznávat lidské obličeje.
Dnes se od našich předků lovců mamutů svojí podobou značně lišíme. Je tady šance, že i následující generace se budou díky moderním technologiím vyvíjet tak, že budou vypadat trochu jinak.
Pro ty, kterým Google Glass připadají nediskrétní, přichází kontaktní čočky. Výzkumníci z několika institucí, včetně dvou výzkumných odnoží Samsungu, již sestavili čočky tohoto druhu. Používají nanomateriály, díky kterým jsou displeje v kontaktních čočkách více než praktické.
Krátce poté, co se objevila první pornografická aplikace pro Google Glass, se Google zalekl a okamžitě zakázal jakékoliv aplikace se sexuálně explicitním obsahem.
Spoluzakladatel Apple Steve Wozniak řekl minulý týden na konferenci v Severním Irsku, že v budoucnu by mohl mít každý student osobní „lidský počítač“, který by mu sloužil jako škola a osobní učitel.
High-tech žádosti o ruku už tu byly – třeba prostřednictvím Vine nebo pomocí dronu. Zde se ale patrně jedná o historicky první žádost o ruku, zprostředkovanou Google Glass.
Google Glass nebo Nike+ FuelBand patří mezi první produkty odvětví tzv. nositelných technologií moderního typu. Jedná se o novou oblast informačních technologií, která je pro mnohé vzrušující – zejména pro podnikavce, kteří se chystají vstoupit na toto nové území s vlastním nápady a produkty.
Google Glass by se měly do rukou široké veřejnosti dostat koncem tohoto roku. Ovšem už teď na ně existuje aplikace, pomocí níž můžete fotit jen mrknutím. Někteří lidé už přemýšlejí o tom, co všechno tedy s Glass budou moci fotit.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.