Ano, Google se sice pohybuje prakticky především ve světě Internetu a smartphonů. Ale to už je v dnešní době dostatečné na to, aby se nám do podvědomí dostával denně. S Internetem a smartphony se totiž dostáváme do styku denně.
Google překladač je jedna z věcí, které používáme automaticky a nijak o nich nepřemýšlíme. Každý den to takhle dělá 200 milionů lidí, kteří dohromady uskuteční jednu miliardu překladů.
Nové rozšíření Google chrome bylo navrženo tak, aby zvýšilo produktivitu webového obchodu. Chrome Office Viewer umožňuje prohlížet dokumety Word, Excel tabulky, PowerPoint prezentace a soubory PDF přímo v prohlížeči.
Internetem se šíří „Černý Facebook“. Facebook Black je doplněk pro Chrome, který slibuje zcela nový zážitek z používání této sociální sítě, přičemž jej podle některých obrázků přebarví do atraktivního černého designu.
O tom, že nejpoužívanější prohlížeč světa z dílny strýčka Google má k dispozici enormní množství rozšíření (pozor, neplést s add-ony nebo pluginy), netřeba diskutovat. Možná je to také drobný mínus tohoto browseru - v té ohromné hromadě rozšíření je těch dobrých skutečně jen málo. Proto vám nyní přinášíme výběr nejznámějších, nejpoužívanějších a nejlepších vylepšováků, které váš prohlížeč posunou zase o kus dále. Na druhou stranu nedoporučujeme dělat z Chromu další operační systém s desítkami pluginů, to by pak nemusel váš prohlížeč přežít.
Pokud máte na počítači nainstalovaný prohlížeč Chrome, můžete si zahrát přímo v okně adventurku, která vznikla také za spolupráce Googlu s Disney. Cílem je ukázat, jaký obrovský pokrok udělaly webové prohlížeče za posledních pár let (hlavním cílem je samozřejmě také propagace prohlížece od Googlu - tolik nenáviděného a zároveň obdivovaného Chromíku).
Změna pozadí u profilu na Facebooku nebylo nikdy ohlášeny a nikdy v plánech samotného Facebooku. Pokud někdo přišel s nějakým nápadem, jak pozměnit pozadí, tak se jednalo o změnu zobrazení ve vašem prohlížeči. S něčím podobným přišla naposledy znovu po 8 měsících další aplikace, která umožňovala změnu pozadí Facebooku na červenou. Jednalo se o plugin pro prohlížeč Chrome.
První čísla uvolněná firmou Net Applications naznačují, že Microsoftí Chrome opět ztrácí své postavení na trhu. Sice se jemně propadl o celé jedno procento (z 18,55 % na 17,24 % v listopadu), ale na poli prohlížečů je to skutečně hodně. Navíc od počátku roku dá se říci podíl uživatelů využívající Chrome klesá.
Americká společnost Google zaostává v ceně svých aktiv pouze za Apple. Mezi IT společnostmi je Google druhou největší na světě a to podle hodnoty akcií na burze Nasdaq. Cena akcií Google se dostala na hodnotu 761,98 dolaru. A tržní kapitalizace tak činí 249,13 miliardy dolarů. Akcie třetí největší IT společnosti světa – Microsoftu jsou nyní na hodnotě 29,52 dolaru, takže tržní hodnota je 247,23 miliardy dolarů.
Google dnes pomocí loga s čokoládovým dortem oslavuje 14 let existence. Internetovou společnost Google založili roku 1998 Sergei Brin a Larry Page. Na Standfordské univerzitě vytvořili již roku 1996 vyhledávací systém, který později poskytli veřejnosti.
Počítačové hry jsou stále rozšířenější. Procentuální část 3D her se stále zvyšuje, takže nemůže být sporu o velký zájem ze strany mladých majitelů počítače. Často ale cesta za prvním spuštěním některé 3D hry nemusí být zrovna nejšťastnější. Problémy s kompatibilitou nejsou příjemné, o tom by mohl povídat nejeden hráč.
Experti na konci minulého týdne zjistili, že IE 7, 8 a 9 je snadno napadnutelný v operačních systémech Windows XP, Vista a 7. Chyba umožňuje hackerům získat vzdálenou kontrolu nad počítačem. K nákaze může dojít při návštěvě webové stránky.
Chrome od společnosti Google v červenci 2012 podle StatCounter měl 33,81 % trhu a získal tak o procento více, než měl před měsícem. V květnu byl jeho celosvětový podíl 32,76 %.
Společnost Google vydala 18. verzi svého internetového prohlížeče, ve které bylo odstraněno 9 nebezpečných míst. Tři z těchto chyb byly označovány jako vysoce nebezpečné, pět bylo středně nebezpečných. Dále byl obnoven doplněk Adobe Flash Player, ve kterém také byly odstraněny dvě chyby...
V soutěži Pwn2Own v rámci bezpečnostní konference CanSecWest se podařilo expertům hacknout Firefox. Soutěž probíhala tento víkend a pokořený byl dokonce i Google Chrome a Internet Explorer.
Cílem nového Google Chrome 17 je především bezpečnost a rychlost. Prohlížeč tak začíná některé stránky načítat již v pozadí předtím, než uživatel dopíše jejich adresu.
Chcete si usnadnit práci na internetu? Používáte Google Chrome a hledáte rozšíření, která vám pomohou? Máme pro vás 10 tipů na zajímavé pluginy a věříme, že splní vaše přání a pomohou vám vyřešit vaše problémy. Tipy na další pluginy můžete napsat do komentářů. Předem za každé tipy děkujeme!
Vánoce jsou za námi a hodně z nás pod stromečkem nalezlo nový počítač, notebook, ultrabook nebo něco takového. A kvůli tomu hodně z nás také začalo přemýšlet o tom, co si do nového miláčka nainstalovat a na co nezapomenout. Přinášíme vám několik tipů na programy, které nesmíte postrádat…
O tom, že Google Chrome pomalu dohání konkurenta od Mozilly, se diskutuje už dlouho. Prohlížeč z dílny americké společnosti Google vyletěl jako divý a dnes je třetím nejpoužívanějším prohlížečem na světě. Druhým je Firefox, ale jak dlouho mu to vydrží? Na grafu nejpoužívanějších prohlížečů na světě můžeme sledovat zajímavý souboj.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.