Jeden z nejmocnějších gigantů na technologickém poli – společnost Microsoft dává stále najevo, že na špičce pomyslného žebříčku zůstane, a nehodlá se hnout. Dala se do boje s nejnovějšími platformami, které jsou…

Jeden z nejmocnějších gigantů na technologickém poli – společnost Microsoft dává stále najevo, že na špičce pomyslného žebříčku zůstane, a nehodlá se hnout. Dala se do boje s nejnovějšími platformami, které jsou…
Dokonce i učení ve škole může být zábava, ze které si studenti odnesou důležité znalosti. Jednu z cest ukazuje Hanka Šandová, která učí informatiku na Gymnáziu Jana Keplera v Praze. V hodinách se…
Společnost Google nedávno obohatila službu Adwords o nový nástroj, jenž má uživatelům a především inzerentům zjednodušit vytváření přehledů PPC kampaní. Na novinku se více podívala agentura LCG New Media.
První den, bylo GDPR vymahatelné, byly Facebook a Google zasaženy řadou soudních sporů, které obě společnosti obviňují, že od uživatele vynucují jeho osobní údaje. Cílem soudních sporů je pokutovat 3,9 miliardy Facebook a Google 3,7 miliardy eur (zhruba 8,8 miliardy dolarů).
Webové stránky s atraktivním obsahem jsou předurčeny k tomu, aby přiváděly velký počet návštěv. Ještě důležitější je ovšem této návštěvnosti využít a přimět uživatele k nákupu. Aby se to firmám povedlo, musí znát dokonale své uživatele. Agentura LCG New Media shrnula v následujícím textu 10 nejdůležitějších metrik, které se vyplatí v Google Analytics sledovat.
Prací specialistů on-line marketingu je měřit a optimalizovat. K tomu jim pomáhá řada nástrojů a jedním z nich jsou i takzvané UTM parametry, které dávají specialistům vodítka k tomu, odkud proudí návštěvy k nim na web či e-shop.
Začátkem roku firmy vždy postupně odhalují největší změny, které chystají. Když to shrneme, tak Facebook chce, aby firemní stránky a profily generovaly pouze takový obsah, který bude pro uživatele zajímavý, vzdělávací či zábavný a bude postupně omezovat profily, které nedávají uživatelům žádnou přidanou hodnotu. Obsah a jeho propojení s osobními profily a aktivními influencery tak bude velmi důležitý. Lze také předpokládat tlak na zvyšování výdajů. Google reaguje na jasný trend přesunu na mobilní zařízení a chce, aby tito uživatelé měli co nejlepší zkušenosti při hledání. Tomu uzpůsobuje jednotlivé klíčové signály. Firmy, které nezareagují na tyto nové faktory, budou postupně ztrácet. Agentura LCG New Media v následujícím textu shrnuje, jaké konkrétní změny slibují v letošním roce giganti Google a Facebook.
Rozšířená realita už není jen buzzwordem, technologické společnosti se snaží prvky augumentované reality dávat všude možné. A další na řadě jsou evidentně mainstreamové internetové prohlížeče. Google totiž přináší do Chrome rozšířenou realitu.
Technologie internetové reklamy Internet BillBoard zasahuje v České republice 7,3 milionů uživatelů měsíčně, prakticky tak dokáže zasáhnout 97 % české internetové populace. V roce 2017 bylo 81 % prostoru jejich klientů využito pro komerční kampaně. V loňském roce se v internetové reklamě v Česku protočilo 23,3 miliardy korun, což představuje 18% meziroční nárůst. V souvislosti s tím je důležité připomenout i to, že už v roce 2015 předstihla internetová reklama v Evropě tu televizní.
Nový systém vyvinutý výzkumníky z Verily a Google AI dokáže dle fotografií vašich očí předpovědět, zdá budete mít sklony ke kardiovaskulárním nemocem v následujících pěti letech. Dle studie, která vyšla…
Internet je plný falešných zpráv. A právě proto se gigant mezi vyhledávači – Google – rozhodl proti šíření falešných informací bojovat. Například nyní nově blokuje zobrazování stránek, které maskují zemi původu, ve výsledcích vyhledávání.
rýček Google ví všechno. A co udělá, když neví? Zeptá se celebrit. Asi tak by se dala shrnout nová vychytávka od Googlu, která má udělat vyhledávání o něco zábavnějším. Společnost…
Skupina pěti studentů z ČVUT, pod vedením profesora Jana Šedivého, vyhrála se svým chatbotem Alquist druhé místo v soutěži Amazonu v Las Vegas. Studenti ukázali, že Česko patří mezi špičku…
Google a Levi se spojili aby vytvořili první “smart jacket”. Obyčejnou džízku obohatili dotykovými ovládacími prvky, vbudovanými přímo do látky a vy můžete svoje mobilní zařízení ovládat dotyky a gesty, které si můžete jednoduše a svobodně nastavit pomocí aplikace Jacquard.
O víkendu na sociálních sítích vypukla debata ohledně emoji cheeseburgeru v novém systému Android 8.0. Avšak Sundar Pichai, který stojí v čele technologického gigantu, má správně nastavené své priority. Přestože má na práci spoustu jiných věcí, slíbil, že všechno ostatní dá nyní stranou, aby vyřešil naléhavější problém, kterým je právě emoji cheeseburgeru.
Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila seznam 100 nejhodnotnějších světových značek za rok 2017. Stejně jako v předcházejících letech se na prvním místě udržela technologická společnost Apple, jejíž hodnotu Interbrand vyčíslil na 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony korun). Na druhém místě skončil vyhledávač Google.
Zaujalo vás místo, na kterém se zrovna nacházíte? Přidejte se k místním průvodcům a podělte se o svůj zážitek s ostatními! V aplikaci Google Maps na platformě Android můžete nyní k jednotlivým lokacím přidávat nejen fotografie, ale také až třicetivteřinová videa. Natočte zajímavý příspěvek a nalákejte tak lidi z okolí do svého podniku, oblíbené kavárny nebo na výlet do přírody.
Také máte v botníku několik krásných lodiček, které si obujete jen vyjímečně, protože jsou příliš nepohodlné? Pokud ano, jistě budete potěšeni novou aplikací. Pomocí aplikace si nohu naskenujete a firma True Galt vám vytvoří lodičky přesně na míru!
Google je neustálou továrnou na „zlepšováky“ a nové „vychytávky“, a proto před několika dny vypustil do světa novou funkci, a to tzv. Příspěvky na Google (Post on Google). Uživatel, který…
Jednorožec vždy symbolizoval něco vzácného, neobvyklého a originálního. Charakteristiky vychází z podstaty mystického zvířete, je to bájné zvíře, které snad ani neexistovalo. V poslední době se s motivem jednorožce roztrhl pytel. Každý chtěl být tak originální, že se sama originalita rozplynula. Nejen, že se motiv jednorožce tiskne na všechno možné, ale existuje i „jednorožčí“ limonáda.