V pátek Nokia na YouTube zveřejnila novou reklamu na Lumii 925. Ta si dělá legraci ze zhoršené kvality fotografií iPhonu 5. Sténání, mrtvé oči a bílá kůže – tak Nokia ve své nové reklamě zobrazuje uživatele iPhonu.
Dlouho dopředu se spekulovalo, co chce Facebook 20. června představit. Mělo to být něco velkolepého, protože byly rozeslány pozvánky novinářům. Jedním z horkých tipů, co by to asi mohlo být, byla i nová RSS čtečka, která by nahradila Google Reader. Už před třemi dny se však začalo proslýchat, že to překvapení určitě budou videa na Instagramu. A skutečně, včera se tyhle spekulace potvrdily.
K odemknutí svého Android telefonu nebo tabletu nebudete za chvíli zřejmě potřebovat nic jiného, než nějakou svoji speciální grimasu. Google si přihlásil patent naznačující, že by uživatelé místo hesla mohli jen vypláznout jazyk či nakrčit nos.
Instagram podá každou situaci z té lepší stránky: Květiny se zdají růžovější, nebe jasnější a pleť čistší. V této mobilní aplikaci pro sdílení fotografií se mohou stát uměním dokonce i odpadky.
Z hesla policie „Pomáhat a chránit“ si dělá legraci kde kdo. Většině lidí totiž toto heslo připadá naprosto nesmyslné. No a když se ukáže, že se podle něj policie také někdy řídí, diví se tomu celá komunita Twitteru.
Projecteo, projektor fotek z Instagramu, se 29. května naplno představil veřejnosti. Pokud tedy toužíte po tom, aby byly vaše fotografie přeneseny do světa analogového filmu, stačí investovat 34,98 dolarů (necelých 700 Kč) do této malé krabičky.
Google Glass by se měly do rukou široké veřejnosti dostat koncem tohoto roku. Ovšem už teď na ně existuje aplikace, pomocí níž můžete fotit jen mrknutím. Někteří lidé už přemýšlejí o tom, co všechno tedy s Glass budou moci fotit.
Každý den jsou na Facebook nahrány miliony fotek a jednoho tak napadne, zda zrovna tato fotka, kterou se chystá zveřejnit, za to vůbec stojí. Příliš často se zapomínáme zeptat sami sebe: Stojí zrovna tahle fotka za to?
Označování osob na fotkách je patrně jednou z nejpopulárnějších funkcí sociální sítě Facebook. Nyní se s touto vychytávkou setkáte i na Instagramu, a to konkrétně v jeho aplikacích pro iOS a Android. Od nynějška tedy můžete označovat osoby na fotkách v Instagramu i sledovat fotografie, na nichž se objevíte vy nebo vaši známí.
Zasněžené krajinky, medvědi, lišky i lidé, jezery, řeky a potůčky zachycené objektivem pánů fotografů v pohodové zimní atmosféře. Pokud se chcete pokochat skutečným uměním, uklikněte si!
Poté, co Facebook koupil Instagram, bylo jen otázkou času, kdy se pokusí z této sociální sítě vytřískat prachy. Ta chvíle nejspíše právě přišla. Instagram dnes oznámil, že má trvalé právo prodávat fotografie uživatelů bez toho, aniž by jim musel za jejich prodej odvádět nějaký honorář či je aspoň upozornit na to, že jejich fotky někomu dalšímu prodal. Tato novinka vejde v platnost 16. ledna 2013.
Populární služba Instagram oznámila, že přes webový prohlížeč si bude možné prohlížet publikované fotografie uživatelů. Během několika dní má dojít ke spuštění aplikace. Instagram dllouho pracoval pouze pro Apple iOS. Teprve v dubnu tohoto roku se objevila verze pro Android.
Máte fotky z dovolené nebo z výletu, které byste chtěli dále upravit, abyste si je potom mohli třeba někam pověsit? Dá se to udělat poměrně snadno, stačí si najít program, který vám nabídne přesně to, co potřebujete. Podívejte se na následující přehled, který obsahuje jak placené programy, tak i software zdarma.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.