Mikroinfluenceři jsou žhavým tématem současného online marketingu. Zatímco dříve jsme se nechávali inspirovat a ovlivňovat při nákupním chování reklamou v televizi, nyní se stále více pozornosti soustředí směrem k sociálním sítím a influencerům, ke kterým vzhlíží jejich fanoušci. Největší zájem budí Instagram jako oáza inspirace a přísun nových trendů. Osobnosti, které svým profilem na Instagramu zaujmou větší část publika, mají sílu ovlivňovat nákupní rozhodnutí a vůbec vzbudit u svých fanoušků zájem o určité produkty/značky. Agentura LCG New media sestavila hned 3 žebříčky nejvlivnějších mikroinfluencerů.
Pro zvýšení návštěvnosti youtube kanálu, který založili mladí youtubeři z Minessoty letos v březnu, vymyslel 22letý Pedro Ruiz III bláznivý scénář: Monalisa Perezová, matka jeho tříleté dcery, na něj zblízka vystřelí zbraní….
Michael Worthington je pohodář a milující táta z amerického Dallasu, kterého sleduje na Instagramu přes 600 tisíc uživatelů. Hvězdou této sociální sítě se stal především díky tomu, že sdílí fotografie se svou čtyřletou dcerou, o kterou se stará úplně sám.
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak může vypadat oznámení na mobilním telefonu když má daný uživatel miliony followerů? Tady máte menší ukázku uživatele, který má ,,pouze“ 8 milionů!
On už tam sice byl, ale o účet @BarackObama se stará jeho volební štáb a účet @WhiteHouse spravuje Bílý dům. Od včerejška má Barack také osobní Twitter účet pod nickem @POTUS.
Cítíte ten pocit viny, když často používáte Twitter, ale přesto nic netweetujete? Myslíte si, že jste neaktivní uživatel? No co se dá dělat. Ne každý chce svůj život sdílet se svými followery. Možná si radši své soukromí udržujete v bezpečí, na tom není nic špatného. I tak totiž můžete Twitter naplno využít.
Sedmnáctiletý Kane Zipperman se stal doslova hrdinou sociálních sítí. Přítelkyně ho podvedla, ale chtěla ho zpátky. Jenže on byl nemilosrdný. Rozhodně jí druhou šanci dát nechtěl. A ještě jí to dal pěkně sežrat. Jejich konverzace se teď šíří po internetu, tak se pojďte také pobavit. A popřemýšlet. Je to vůbec reálné? Objevují se totiž názory, že si to Kane celé vymyslel, jen aby se stal slavným.
I Justin Bieber se aspoň občas musí potýkat se stejnými problémy jako běžní lidé. V některých věcech prostě neplatí výjimky ani pro celebrity a trapasy se nevyhýbají nikomu. A tak musel ze svého Instagram účtu odstranit fotku z návštěvy svatyně Jasukuni v Japonsku.
Otravné obrázky, depresivní tweety, politcké statusy nebo hloupé komentáře. To jsou jen některé z důvodů, proč si můžete někoho odebrat z přátel nebo ho přestat sledovat na sociálních sítích. Někdy si chcete jen udělat pořádek v přátelích, jindy pro to vlastně ani není žádný důvod.
I my jsme vás informovali o vtípku čtrnáctileté holčiny, která prostě napsala jeden tweet. Nikdy ji totiž nenapadlo, co všechno tím odstartuje. Stačila zmínka o teroristickém útoku, o kterém napsala přímo American Airlines, a už je zatčená.
Scénárista a kouzelník Declan Dineen se chtěl setkat s každou osobou, která ho sleduje na Twitteru. Projekt #meetandtweet odstartoval letos v lednu a od té doby se začal pěkně setkávat se svými dlouholetými ale i novým followery, pěkně s jedním po druhém. A navíc to vlastně celé vzniklo od jedné momentální myšlenky, kterou publikoval na svém blogu.
Sociální sítě mají v dnešní době díky stále se opakujícím dohadům o soukromí a svobodě projevu docela špatnou pověst. Je pochopitelné, že platformy jako je Facebook či Twitter slouží jako primární prostředek komunikace pro velkou skupinu lidí, a tak se tam o nás nachází spousta informací. Tyto údaje mohou odhalit hodně o našem každodenním životě a našich názorech, takže je důležité sledovat, co se s těmito daty děje.
Má je například prezident Obama. Není překvapením, že právě ty nejoblíbenější účty na sociálních sítích jsou podporovány neskutečnými osobami. Řeč je o falešných následovnících na Instagramu.
Sociální média jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak pro vás a vaši firmu získat větší zájem zákazníků. Mít účet na všech hlavních sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a LinkedIn je dnes pro jakéhokoliv podnikatele naprostá nutnost. Ale jaké nástroje byste měli používat pro správu těchto více účtů?
Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?
Takže váš byznys je na sociálních médiích. To je skvělé, ale práce tím zdaleka nekončí, spíše začíná. Jak si vede váš originální obsah? Máte pro tvorbu obsahu vašich stránek vytvořenou jasnou koncepci? Víte vůbec, co vaše fanoušky zajímá? Infografika níže vám poskytne některá zajímavá fakta k zamyšlení…
Novou značku piva předvedli výrobci ve Velké Británii. Pivo #Mashtag je dalším z řady alkoholických nápojů, které byly inspirovány i vytvořeny nadšenými uživateli sociálních sítí.
Seriál Game of Thrones (Hra o trůny) si v uplynulých letech získal miliony příznivců a již v průběhu vysílání první řady se stal doslova kultovní záležitostí.
Už mnohokrát jsme si řekli, jak dosáhnout většího počtu sdílení, komentářů, retweetů, jak rozšířit počet kontaktů – zkrátka, jak co nejvíce zapůsobit na komunitu na té které sociální síti. Pokud se vám to podařilo a přiměli jste lidi, aby věnovali svůj čas a energii podpoře vaší značky, nezapomněli jste jim za to také adekvátně poděkovat?