Štítek: Firemní logo

5 tipů pro design vašeho loga

Možná se vám zdá, že designovat logo je velice jednoduché. Ale vytvoření loga je mnohem komplexnější záležitostí než jen vložit text do rámečku a přidat barvu, která se vám líbí. Logo firmy je skutečně důležité. Zobrazuje identitu firmy, kterou by si měl zákazník zapamatovat, a to pokud možno v dobrém smyslu. Může mít dopad na vnímání firmy zákazníkem i celkový postoj vůči vašemu produktu. Přinášíme proto 5 základních tipů, které vám pomohou „vyšperkovat“ vaše logo k dokonalosti.

10 jednoduchých nástrojů na vytvoření loga

Bez ohledu na to, jak malou či velkou firmu máte, logo je nezbytnou součástí každého podniku. Udává jeho identitu, snadno ho podle něj identifikujete, lidé si logo pamatují kolikrát lépe než název. Jenže jak takové logo vytvořit, když nemáte k dispozici designéra?

Yahoo představilo již 11 verzí svého loga, dalších 19 přijde

Yahoo představilo již 11 verzí svého loga, dalších 19 přijde

Vyhledávací gigant, který ovšem v Česku takové zastoupení nemá, ale i u nás zůstává v podvědomí, vydal během poslední jedenácti dnů jedenáct různých verzí svého loga. Které byste chtěli, aby bylo nadále používáno?
Infografika: Jak se měnila loga?

Infografika: Jak se měnila loga?

I takové významné značky jako Pepsi, Shell, Xerox, BMW, IBM, Canon, Kodak, Volkswagen, Ymca, Apple, Mercedes Benz a Windows měnily občas uznaly, že jejich logo je k ničemu a změnili ho. Některá loga zůstala stejná nebo si aspoň zachovala svoji hlavní myšlenku, jiná se proměnila téměř od základů. V některých případech zase vidíme, že se dnes logo vrátilo ke své dávné původní podobě. Líbí se vám všechna konečná loga nejvíce nebo byste upřednostnili nějaké jiné, které se objevilo ve vývojové řadě?
Nahoru