Ať už plánujete vznik nebo vylepšení malé firmy, může vám být podporou, kterou potřebujete, malý finanční úvěr. Ne všechny podniky ho však mohou získat, takže je třeba věnovat tomu trochu více pozornosti, než byste očekávali.
Začínáte podnikat? Bojíte se plánování a právních kroků, které byste měli dodržovat? Existují některé zásadní kroky, které by měl v začátcích dodržovat každý podnikatel. Tady je pět základních kroků, které vám pomohou naplánovat, připravit a řídit vaše podnikání. Ne všechny tyto kroky se budou vztahovat na všechny podniky, ale všechny rozhodně mají smysl a dotýkají se věcí, které v začátcích podnikání vyžadují vaši pozornost.
Dobrodružství obchodních cest se stává nenávratnou minulostí. Internet překonává nejrychlejším a nejlevnějším způsobem vzdálenosti a šetří čas. Doba „cesťáků“, kteří si naplnili kufr prospekty nebo domácími potřebami, pomalu končí. Akce přímého prodeje sice dále existují a prohlédnout si zboží na vlastní oči a vyzkoušet si výrobek, je stále populární.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.