Štítek: Fail na druhou

VIDEO: Byl první, kdo v Perthu ulovil iPhone, ihned mu ale spadl na beton

Chudák mladý klučina byl tak strašně nadšený, že sehnal nejnovější iPhone. Ale v celém tom štěstí a přílivu slávy (byl totiž první, kdo měl v Perthu nový iPhone) přišlo něco nečekaného. Nový mobil mu vypadl z krabice a dopadl přímo na betonovou podlahu.

Inspirujte se: Jak by neměl vypadat marketing na sociálních sítích

Je pravda, že i negativní reklama je reklama. A tímto heslem se zřejmě řídilo několik firem, které se staly populární díky ne úplně pozitivním věcem. Těžko říct, zda se u některých z nich jednalo o dobře promyšlený marketingový krok či zda to byla jen náhoda. Pojďte to posoudit sami.

Sociální sítě: 5 největších mediálních přešlapů roku 2013

Všichni víme, že na sociálních sítích se věci šíří opravdu rychle. A pokud jde o případy, kdy se něco pokazí, šíří se ještě rychleji. Nepovedené tweety, nesprávné účty, špatné načasování, špatné myšlenky, F-bomba, … Existuje spousta příkladů toho, jak se vám na sociální síti může podařit opravdu #epic_fail.

Po včerejšku je na světe další internetová celebrita – Leo Beránek

Leo Beránek, chlapec, kterého jste mohli vidět v reality show Hotel Paradise se stal téměř přes noc "skutečnou" celebritou. Stačila k tomu jedna účast na Zlatém Davidovi, kde si měl odnést anticenu za svůj amatérský pěvecký výkon. Během akce stihl poplivat moderátora, ukazat světu své povedené kamarády, kteří se velice hrdině vrhli směrem k ochrance, kterou tvořili všehovšudy dva lidé, a k tomu přidat ještě navrch trestní oznámení.

Nebylo už dost českých „odborníků”?

Pokud se pohybujete v internetovém byznyse v Čechách a hledáte schopné dodavatele, leckdy byste potřebovali křišťálovou kouli – najít kvalitní a zodpovědné partnery dá totiž pořádně zabrat. Někteří se však milostivě rozhodnou ušetřit vám čas i peníze a vytvoří si takovou webovou prezentaci, že zůstává rozum stát.

Státní kasa zchudla o 600 tisíc. Tolik stálo kolečko, dvě úsečky a pár písmenek, které se navíc stejně nepoužijí

Státní organizace Správa železniční dopravní cesty (SŽDC) zaplatila grafickému studiu Dynamo design nejméně 600 tisíc korun za nové logo, které však nehodlá používat.
Czechtourism – fail na druhou?

Czechtourism – fail na druhou?

Pamatuji si, když se měl letos v dubnu otextovávat web Czechtourism.com. Tehdy mě oslovily přímo zástupci Czechtourism, zda bych byl ochotný jim nacenit celou zakázku. Protože se mi projekt líbil, odpověděl jsem, poslal ukázky svých textů a cenovou kalkulaci. A přibližně za týden jsem obdržel negativní vyjádření, že zakázku svěřili čeští úředníci jiné firmě. Což o to - stává se to. Šok mě však čekal poté, když jsem na stejný web zavítal asi po půl roce.
Nahoru