Před několika týdny se objevila zpráva o tom, že sociální síť Facebook platí přes 50 milionů dolarů celebritám a mediálním společnostem za vytvoření live-stream obsahu. A nyní se na povrch dostala další zajímavost. Sociální síť, kterou má pod svými křídly Mark Zuckerberg, platí hvězdám na YouTube a Vine přes 2,2 miliony dolarů.
Infografiky přinášejí velké množství informací bez nutnosti číst dlouhé odstavce textu. A co navíc, člověk mezi nimi nemusí hledat souvislosti. Infografika mu je totiž naservíruje přímo pod nos. Jedním z nejoblíbenějších témat infografik jsou sociální sítě, v čele s Facebookem.
Inzerenti a marketingoví pracovníci o to žádali už dlouho. A teď se jim to konečně splnilo. Facebook jim prostřednictvím svého programu Start to Success nabízí přímou linku na svého zástupce.
Pro marketingové aktivity je důležité dívat se kolem sebe, pozorovat a porozumět lidskému chování a udělat ty správné kroky ve správný čas. Stejně tak je to u marketingu zaměřeného na sociální sítě. Následující infografika vás informuje o šesti základních faktech, které by vás měly zajímat, a poradí vám také, jak by měly být přeloženy do vaší marketingové strategie.
Sociální média jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak pro vás a vaši firmu získat větší zájem zákazníků. Mít účet na všech hlavních sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a LinkedIn je dnes pro jakéhokoliv podnikatele naprostá nutnost. Ale jaké nástroje byste měli používat pro správu těchto více účtů?
Není ojedinělým případem, že má někdo dvě nebo více Facebook stránek, které slouží ke stejnému účelu – jde o totožné stránky, které reprezentují jednu firmu nebo značku. Mohly být založené duplicitně z různých důvodů, ale i omylem. Pro jednodušší správu je vhodné je sloučit.
Přestože je to je již ve světe obecně známý fakt, v ČR jsem mnoho článků o podobné problematice neviděl. Proto mi přišlo dobré to zmínit. Facebook zhruba před měsícem aktualizoval algoritmus zobrazování příspěvků na Facebooku. Snad všechny firmy zabývající se sociálním marketingem radily a stále radí, že je lepší ke statusům přidávat obrázky.