Také máte emailovou adresu ve tvaru neco@facebook.com? Pokud ano, dalo by se říci, že jste výjimeční. Patříte totiž k té trošce uživatelů, kteří tuto možnost využili. A snažte se své výjimečnosti nabažit co nejvíce, dokud to jde. Vzhledem k nezájmu uživatelů totiž Facebook tyto emaily ruší.
Není to dávno, kdy jsme informovali o nově vzniklé a nesmírně populární skupině Divnolidi v MHD, která se zrodila na Facebooku a v níž uživatelé zveřejňovali fotografie prapodivných postaviček, které potkali v metru nebo v tramvaji. Pokud vás tato skupina baví a zajímá, máte smůlu: byla právě zrušena.
Zdá se to příliš hrozné, než aby to byla pravda. Muž z Floridy zabil svou manželku a přiznání ke svému činu včetně fotografií těla nebohé ženy nahrál na Facebook. Muž byl již za vraždu své ženy zatčen.
Proč jsou vaše osobní data z Facebooku tak žádaným zbožím? Jakým způsobem získavají marketéři tyto cenné údaje? Jak se bránit proti ukradení (nejenom) vašich kontaktních údajů?
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.