Štítek: Emailová reklama

Kdy je nejlepší psát tweety, emaily nebo facebookové příspěvky?

Kdy je nejlepší psát tweety, emaily nebo facebookové příspěvky?

Na Buffer se rozhodli zanalyzovat všechny informace ohledně optimálního načasování příspěvků na sociálních médiích, které mají k dispozici. Dali dohromady výzkumy a statistiky Twitteru, Facebooku a emailu a chtějí i vám pomoci najít ten nejlepší čas, ve kterém můžete s ostatními pomocí těchto prostředků komunikovat.
Výzkum od Seznamu: Denně využívá email 78% lidí, jen jedno procento nevlastní emailovou schránku

Výzkum od Seznamu: Denně využívá email 78% lidí, jen jedno procento nevlastní emailovou schránku

Nejvyužívanějším a nejdynamičtěji rostoucím komunikačním kanálem na internetu je e-mail. Vyplývá to z průzkumu společnosti Seznam.cz o způsobech on-line komunikace. Výsledky jsou shrnuty v přehledné infografice „Komunikace na internetu“.
Vydělávání na internetu: Jak na sociální a e-mailovou reklamu?

Vydělávání na internetu: Jak na sociální a e-mailovou reklamu?

V našem dnešním článku navážeme na ten pondělní, ve kterém jsme nakousli problematiku internetové reklamy. Tentokrát se budeme bavit o tom, jak na reklamu na sociálních sítích, kde je hranice mezi e-mailem a spamem, či jakou zvolit cílovou skupinu. Hned na úvod si ale ujasníme nějaké základní pojmy v internetové reklamě.
Nahoru