Že je to marketingový tah, je jasné. Ale tušili jste, že to má něco společného se smajlíky? Pojďme se tomu podívat na zoubek.

Že je to marketingový tah, je jasné. Ale tušili jste, že to má něco společného se smajlíky? Pojďme se tomu podívat na zoubek.
Občas se stane, že se některé reklamy prostě nepovedou. Kdo by ale čekal, že se zrovna toto stane známé společnosti Durex, která se zabývá prodejem kondomů, lubrikačních gelů a ostatních vychytávek. Kdo ví, možná to společnost Durex udělala schválně, třeba chtěla, ať se právě tato reklama stane virálem na internetu.
Máme smajlíky detektiva, traktoru i diskety, která už se vůbec nepoužívá, ale tak důležitá věc, jako je kondom, mezi nimi chybí. Přesně tenhle názor zastává společnost Durex. A rozhodla se to změnit.
Značka Durex, světová jednička v oblasti sexuálního života dnes oznámila, že obohatila své portfolio, a to směrem, který asi nikdo z nás nečekal. Vznikla totiž nová digitální divize značky, přičemž Durex plánuje uvést na trh nový produkt, který by mohl být převratem v našem sexuálním životě.
Po internetu nyní kolují falešné reklamy na Durex, v nichž hrají hlavní roli populární Angry Birds. Ti se poctivě snaží kondom prorazit.