Tým německých inženýrů objevil digitální stopu, kterou zanechává každý smartphone na světě. Každá tato stopa je unikátní, takže se dá vystopovat. To by mohlo být alternativním způsobem ke zjištění, kde se nalézá daný smartphone, pokud by selhalo sledování telefonního signálu.
Je tak snadné tweetovat, publikovat příspěvek na Facebooku nebo fotku na Instagramu v té konkrétní chvíli. Ale někdy se později můžete nad svými emotivními příspěvky nebo jejich sporným obsahem zamyslet a litovat toho, že jste je vůbec kdy zveřejnili. I nový průzkum ukazuje, že jeden ze čtyř dospělých lidí se bojí, že dostane padáka nebo ho odmítne potenciální zaměstnavatel, když uvidí jeho nemorální, příliš emotivní nebo jinak škodlivé příspěvky na sociálních sítích.
„Velmi pozitivní“ sociální technologie mohou mít „zlověstný“ dopad na společnosti, které z nějakého důvodu nemonitorují své digitální stopy, říká Alastair Paterson, spoluzakladatel Digital Shadows, na konferenci Wired Money.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.