V tendru, který vyhlásila společnost Pivovary Staropramen, zvítězila digitální agentura Dark Side. Druhým vítězem se stali žraloci vod sociálních médií Socialsharks.

V tendru, který vyhlásila společnost Pivovary Staropramen, zvítězila digitální agentura Dark Side. Druhým vítězem se stali žraloci vod sociálních médií Socialsharks.
Společnost AITOM, specialista na tvorbu komplexních internetových řešení, provedla výzkum srovnávající tradiční média a sociální sítě. Výzkum porovnával, kolikrát denně si lidé přečtou zprávy a zkontrolují své sociální sítě.
Společnost Lundegaard, dodavatel kvalitních a neotřelých internetových řešení, v září nově přijala do pozice hlavního analytika a vedoucího výkonnostního marketingu Jakuba Churého. Ten má silné zkušenosti v oblasti jak analýzy, online marketingu a komunikaci s klienty, tak jako skvělý lídr týmů.
Cestovní agentura Real Europe Llc má nyní nový web s velmi efektivním systémem plánování cestování po střední Evropě. O ten se postarala digitální agentura AITOM, která se specializuje na tvorbu komplexních řešení v oblasti internetu. Nový design velmi jednoduchou formou pomůže naplánovat dovolenou, součástí je také propojení se stránkou online recenzí TrustPilot.
Jednu z nejperspektivnějších českých digitálních agentur „spolkl“ norský marketingový gigant BrandMaster. Akvizice proběhla již v dubnu, oficiálně ji však oba aktéři oznámili teprve teď. Pro zakladatele Madea Martina Pospíšila je tento krok naplněním jednoho z cílů společnosti: dělat byznys na globální úrovni a prorazit do světa ze Zlína, kde se svým projektem před několika málo lety začínal.
Spolumajitelem digitální agentury Dobrý web se stává Jiří Suchý, který působí na pozici ředitele digitálních strategií agentury.
Nejspíš znáte takové to červené tlačítko Pin it, které slouží k přichycení příspěvků na vaši nástěnku v sociální síti Pinterest. No a jedna brazilská agentura se rozhodla, že tento prvek online světa přinese i do offline reality. Jak to vypadá? Sledujte.
Sára Škvorová, Adam Dušek a Jiří Šejnost se stali součástí týmu digitální agentury MarketUp, která na tuzemském trhu působí od roku 2010. Sára Škvorová se stává manažerkou lidských zdrojů, Adam Dušek působí na pozici key account manažera a Jiří Šejnost pracuje jako specialista SEO kampaní.