Je to malíř. Kreslíř. Akorát nemaluje a nekreslí. Pracuje ve Photoshopu a navrhuje grafiku pro webové stránky. Patří mezi jedny z těch zvučnějších českých jmen mezi grafiky. Na Twitteru jej znáte pod přezdívkou Jerry, jinak je to však Jirka. Jiří Tvrdek.
Štítek: Corporate identity
Český rozhlas má nové logo a vizuální styl. Stálo to „jen“ 2,2 milionu korun
Logo se mění po sedmnácti letech spolu s novým videospotem, které ve zkráceném čase představuje všechny stanice Českého rozhlas. Celá sranda vyšla na 2,2 milionu korun. Kompletně nový vizuální styl připravilo studio Marvil na základě vyhraného tendru. Jestli je to moc nebo málo za jedno písmeno R, posuďte sami.
Corporate design
Corporate design je jednou ze tří součástí corporate identity a představuje jednotný image společnosti. Zahrnuje jednotné grafické prvky a jednotný styl pro logo společnosti, vizitky, web prezentace aj.
Corporate identity
Corporate identity představuje jednotný firemní styl nebo kulturu, pomocí které se firma, společnost, živnostník prezentuje svému okolí a zákazníkům. Smyslem corporate identity je docílit jednotného vzhledu pro firemní tiskoviny, tiskové…
Logotyp
Logotyp je textové logo. Skládá se tedy z textu + symbolu znázorňující název společnosti, firmy, výrobku, značky atd. Logotyp je neodmyslitelnou součástí corporate identity. Příklad: tři pruhy + text Adidas…