ABC, Forbes, Český rozhlas, Koktejl, to je jen krátký výčet subjektů, se kterými Tomáš Haimann spolupracoval, nebo ještě stále spolupracuje. Zaměřuje se zejména na popularizaci vědy a nové technologie. Pro…
Štítek: Copywriting
Kristýna Maková: Žádný copywriter nemá patent na řešení, poslední slovo má klient
Žena s obrovským rozhledem a neuvěřitelně širokým pracovním záběrem, to je Kristýna Maková. Prováděla po Praze, pracovala pro Český rozhlas, spolupracuje s maorskou skupinou Whakaari Rotorua, cestuje, navrhuje obsahové strategie, věnuje se…
Digitální agentura Cognito.cz otevírá pobočku v Norsku
Po 8 letech působení na českém a slovenském trhu otevírá digitální agentura Cognito kancelář v norském Oslu. Pod značkou Cognitoworks bude svoje služby v oblasti vývoje webů, webdesignu a on-line marketingu nabízet ve Skandinávii.
Copywriting z odvrácené strany zákona
Copywriterů je na světě dost. On si totiž téměř každý, kdo je schopný dát dohromady pár vět, myslí, že by mohl být dobrým copywriterem. Je pravda, že reklamní článek dokáže sepsat téměř každý. Zaobalit ho tak, aby nebylo poznat, že je reklamní, už je jiný level. Někteří obyčejní „copíci“ přesto zvládnout zaujmout.
Jiří Janků z pardubické eBRÁNY: Zjistit potřeby klienta je ta nejtěžší práce. Drtivá většina z nich totiž neví, že neví
Kreativec. Markeťák srdcem i duší. A člověk, který se svým týmem pomáhá malým a středním firmám růst. Spolu se svým týmem dokáží vymyslet geniální marketingové kampaně, luxusní weby a všechny možné věci v oblasti online a offline marketingu. To je Jirka Janků z pardubické eBRÁNY.
Malý slovníček pojmů ze světa fenoménu startupů
Pokud se zajímáte o fenomén startupů určitě jste narazili na mnoho slov, kterým jste moc nerozuměli. Následující slovníček pojmů vysvětluje výrazy, na které často v článcích narazíte.
Mějte web ostrý jako břitva s knihou od Jana Řezáče!
Pokud vydá někdo jako Jan Řezáč, jeden z nejznámějších českých konzultantů webů, dlouho očekávanou knihu o webdesignu, je jasné, že se strhne velká lavina. A ta s sebou ponese velký zájem široké veřejnosti, protože se jedná o první podobnou práci na tuzemském knižním trhu.
Petra Šťastná o Zajících v krabici: Dobrý nápad je potřeba realizovat hned
Vybavujete si ten pocit, kdy jste jako děti nemohli nedočkavostí dospat? Čirá radost z těšení se postupně vytratila z našich životů – a to přišlo Petře Šťastné a Vaškovi (příjmení) škoda. Společně začali objevovat svět kvalitních potravin a vymysleli unikátní koncept, jak pro ně zákazníky nadchnout – krabičky s delikatesami, které až do poslední chvíle zůstávají utajené. Nekupujte zajíce v pytli, když můžete rozbalit Zajíce v krabici.
Petra Čaníková: K popisu práce copywritera patří respektovat širší souvislosti
V oboru se pohybovala dávno před tím, než dostal nálepku „copywriting.“ Obsahová specialistka Petra Čaníková je velmi příjemná a upřímná žena, která kromě práce na volné noze stíhá vychovávat dvě děti, objíždět CopyCampy a vše brát s nadhledem. Spolupracovala s Transparency International, stojí za projektem Výmoly a pokorně tvrdí, že díky každé zakázce zjistí, co ještě neumí.
Otto Bohuš: Oceňuji, že „copywriting“ už není v ČR sprosté slovo
Reklamní texty, slogany a vše kolem copywritingu je jeho parketa. Mistr prodejního textu, vládce písmenek. Prostě psavec na plný úvazek. Chcete-li – prostě copywriter. Své práci se věnuje naplno, má jí rád, dělá ji co nejlépe, jak může a s grácií. Zajímavé jméno, zajímavé texty, to je Otto Bohuš alias Ottocopy.
Květoslava Lišková: Díky OVACOPI jsem vystoupila z komfortní zóny
Přestože je z Krnova, má ryzí ostravské srdce. Teprve dvaadvacetiletá Květoslava Lišková toho za pár let stihla skutečně mnoho – spojila ostravské pisálky, programováníchtivé slečny i milovníky technologií. O OVACOPI, platformě setkávání copywriterů a kreativců, říká, že vzniklo z nešťastné lásky, aby ji mohlo udělat šťastnou. A kromě ní také stovky pravidelných návštěvníků těchto inspirativních akcí.
Copywriting
Pojmem copywriting se nazývá psaní profesionálního a unikátního obsahu pro webové stránky. Kvalitní a poutavý text je důležitý jak pro vyhledávač, tak pro návštěvníka. Copywriting, tedy sepsání nových textů pro…
Copywriterka zemřela po 30 hodinách práce, kterou dokumentovala na Twitteru
Mita Diran pracovala dlouhé přesčasy a to se jí minulou neděli stalo osudným. Upadla do kómatu a zemřela. To, jak během posledních týdnů svého života málo jedla a spala a udržovala se v bdělém stavu pomocí Red Bullu, skvěle dokumentuje její účet na Twitteru.
Martin Tomčík: Bez kvalitního odpočinku nenapíšete ani lorem ipsum
Je to vlastně můj kolega ve zbrani. Píše hodně. A píše rád. Nebo to o sobě aspoň tvrdí. Má rád písmenka a ohání se jimi, kde může. Vlastně díky jeho webu jsem se tehdy před X lety více opřel do psaní. O koho se jedná? No přece o českého psavce Martina Tomčíka.
Zdeněk Hejl: Není v lidských silách znát a umět všechno (1/3)
Zdeněk Hejl: O lidech si snažím vždy udělat názor sám (2/3)
Zdeněk Hejl: Zatím se nijak aktivně nesnažím budovat vedlejší zdroje příjmů (3/3)
Copywriting
Copywriting je obor, který se zaměřuje na tvorbu čtivých a poutavých obchodních textů. Může se jednat jak o online věci, tak i o tištěné věci. Hlavním účelem je zaujmutí čtenáře,…