Mladistvý vzhled, ale přitom mnoho zkušeností. Honza Dolejš už má ve svém profesním životě leccos za sebou. Je spojován s online portálem Svět Androida, kde psal jako redaktor. Později se vypracoval…

Mladistvý vzhled, ale přitom mnoho zkušeností. Honza Dolejš už má ve svém profesním životě leccos za sebou. Je spojován s online portálem Svět Androida, kde psal jako redaktor. Později se vypracoval…
Copywriterů je na světě dost. On si totiž téměř každý, kdo je schopný dát dohromady pár vět, myslí, že by mohl být dobrým copywriterem. Je pravda, že reklamní článek dokáže sepsat téměř každý. Zaobalit ho tak, aby nebylo poznat, že je reklamní, už je jiný level. Někteří obyčejní „copíci“ přesto zvládnout zaujmout.
Dnešní rozhovor přijal Ondřej Martinek, mladý copywriter a affilák na volné noze. Snaží se psát čtivě, protože ho to baví a naplňuje. Běžně zavaří klávesnici, proto aby jeho klient byl stoprocentně spokojen a aby jeho texty nebyly jenom výplní nějakého prázdného místa.
Reklamní texty, slogany a vše kolem copywritingu je jeho parketa. Mistr prodejního textu, vládce písmenek. Prostě psavec na plný úvazek. Chcete-li – prostě copywriter. Své práci se věnuje naplno, má jí rád, dělá ji co nejlépe, jak může a s grácií. Zajímavé jméno, zajímavé texty, to je Otto Bohuš alias Ottocopy.
Tato dřevěná kostka za padesát dolarů má být vlastně Nic. A tohle Nic je tak drahé, protože nám má ironicky připomínat naši posedlost utrácet. Ano. Je to výmysl pro všechny z vás, kteří už si nemají co kupovat.
Pojmem copywriting se nazývá psaní profesionálního a unikátního obsahu pro webové stránky. Kvalitní a poutavý text je důležitý jak pro vyhledávač, tak pro návštěvníka. Copywriting, tedy sepsání nových textů pro…
Mita Diran pracovala dlouhé přesčasy a to se jí minulou neděli stalo osudným. Upadla do kómatu a zemřela. To, jak během posledních týdnů svého života málo jedla a spala a udržovala se v bdělém stavu pomocí Red Bullu, skvěle dokumentuje její účet na Twitteru.
Je to vlastně můj kolega ve zbrani. Píše hodně. A píše rád. Nebo to o sobě aspoň tvrdí. Má rád písmenka a ohání se jimi, kde může. Vlastně díky jeho webu jsem se tehdy před X lety více opřel do psaní. O koho se jedná? No přece o českého psavce Martina Tomčíka.
Copywriting je obor, který se zaměřuje na tvorbu čtivých a poutavých obchodních textů. Může se jednat jak o online věci, tak i o tištěné věci. Hlavním účelem je zaujmutí čtenáře,…