Dnes vyšlo 15 článků

Štítek: Coca-Cola

Yahoo představilo již 11 verzí svého loga, dalších 19 přijde

Yahoo představilo již 11 verzí svého loga, dalších 19 přijde

Vyhledávací gigant, který ovšem v Česku takové zastoupení nemá, ale i u nás zůstává v podvědomí, vydal během poslední jedenácti dnů jedenáct různých verzí svého loga. Které byste chtěli, aby bylo nadále používáno?

TV Reklama na Coca Colu

Máme zde pro vás další ukázku, co všechno jsou uživatelé schopni v Blenderu udělat. Nyní zde máme animaci, jedná se o televizní reklamu na Coca Colu, kterou vytvořilo studio PitchiPoy Animation Productions. Video kombinuje jak 3D animaci, tak živé herce. Blender byl použit na veškeré modely, textury a samozřejmě také na samotnou animaci.

Hit webu a diskuzí: Zelená Coca-Cola v Argentině

Hit webu a diskuzí: Zelená Coca-Cola v Argentině

Coca-Cola používá svou známou podobu názvu od roku 1887. A od roku 1920 bylo jejich slavné logo umístěno na červeném pozadí. Ale nyní je značka i zelená, tedy aspoň v Argentině. Společnost představila Coca-Cola Life, která je slazená přírodně se vyskytujícím sladidlem stevií. Tento nový produkt se vyznačuje nápadnou zelenou barvou a je zabalen i v láhvi, jejíž materiál je z 30% rostlinného původu a je plně recyklovatelný.
Coca-Cola a O2  rozdávají 7 milionů volných minut

Tisková zpráva: Coca-Cola a O2 rozdávají 7 milionů volných minut

Coca-Cola a O2 navazují na úspěšnou společnou kampaň z loňského roku. Víčková mánie tak znovu začíná: během léta 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v České republice. Tentokrát se ale každý o výhru může podělit – pět minut získá pro sebe a dalších pět může zaslat někomu ze svých přátel s předplacenou kartou O2.
Infografika: Vánoce se blíží. Nákupní horečka vrcholí. Možná ale nevíte, že vaše peníze skončí v nárůči jen několika málo firem

Infografika: Vánoce se blíží. Nákupní horečka vrcholí. Možná ale nevíte, že vaše peníze skončí v nárůči jen několika málo firem

Ano. Není to kec. Skutečně, když si projdete tuto infografiku, zjistíte, že peníze, které utratíte za dárky, jídlo, pití nebo třeba kosmetiku na Vánoce skončí v náruči několika málo firem. Aneb konspirace v té nejryzejší podobě.

Nejdražší značka světa má opět příchuť jablka

Americká společnost Apple podle Eurobrand Global 100 získala za rok 2012 dalších 44 % hodnoty a její cena překročila 100 miliard Euro. Hodnota celé společnosti byla vyčíslena na 650 miliard dolarů.
Nahoru