Štítek: Coca-Cola Light

Coca-Cola na sebe upozorňuje celosvětovou kampaní Taste the Feeling

Možná jste už stihli všimnout billboardů či reklam, které zobrazují zamilované páry popíjející sklenici Coca-Cola. Vězte, že se jedná o globální kampaň tohoto nápojového giganta, která běží už od konce…

Upřímná reklama na Coca-Colu, kterou v televizi neuvidíte

Nová reklama na Coca-Colu se chlubí vším, co firma dělá proto, aby lidem pomohla konzumovat méně kalorií: „V naší nabídce více než 650 nápojů nabízíme nyní více než 180 s nízkým a nulovým obsahem kalorií,“ vysvětluje vypravěč. Reklama rovněž vysvětluje, jak vám jedna plechovka Coly dá 140 „šťastných“ kalorií, které můžete věnovat aktivitám jako tanec nebo smích. Na konci spotu je ještě malými písmeny poznamenáno, že „Spálené kalorie se mohou lišit.“

Hit webu a diskuzí: Zelená Coca-Cola v Argentině

Hit webu a diskuzí: Zelená Coca-Cola v Argentině

Coca-Cola používá svou známou podobu názvu od roku 1887. A od roku 1920 bylo jejich slavné logo umístěno na červeném pozadí. Ale nyní je značka i zelená, tedy aspoň v Argentině. Společnost představila Coca-Cola Life, která je slazená přírodně se vyskytujícím sladidlem stevií. Tento nový produkt se vyznačuje nápadnou zelenou barvou a je zabalen i v láhvi, jejíž materiál je z 30% rostlinného původu a je plně recyklovatelný.
Coca-Cola a O2  rozdávají 7 milionů volných minut

Tisková zpráva: Coca-Cola a O2 rozdávají 7 milionů volných minut

Coca-Cola a O2 navazují na úspěšnou společnou kampaň z loňského roku. Víčková mánie tak znovu začíná: během léta 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v České republice. Tentokrát se ale každý o výhru může podělit – pět minut získá pro sebe a dalších pět může zaslat někomu ze svých přátel s předplacenou kartou O2.
Nahoru