Sami moc dobře víme, že nic nepomůže zajímavému článku tolik jako šíření po sociálních sítích. Přesně toho si je vědom i Facebook, ale rozhodně nemůžeme říct, že by novou funkci přinesl z dobré vůle, aby podpořil média. Všechno je to trošičku jinak.

Sami moc dobře víme, že nic nepomůže zajímavému článku tolik jako šíření po sociálních sítích. Přesně toho si je vědom i Facebook, ale rozhodně nemůžeme říct, že by novou funkci přinesl z dobré vůle, aby podpořil média. Všechno je to trošičku jinak.
Novináři by si měli začít hledat nový byznys. Robot – žurnalista sepsal před několika dny pro americký deník Los Angeles Times svůj první článek. Trvalo mu to jen zlomek času, který by článku věnoval zkušený redaktor.
Pokud si tohle přečtete pěkně poctivě od začátku až do konce, budete vědět úplně všechno, co potřebujete k vytvoření úspěšného loga. Vezmeme to pěkně popořádku od inspirace až k realizaci.
Pojďte se podívat, jak zamíchaly pořadím nejčtenějších článků loňského roku události jako hádanka na Facebooku, úmrtí našeho kolegy nebo vášnivá diskuze o týrání zaměstnanců.
Buričík se stal významnou a jedinečnou osobností v české hudbě, politice a literární scéně. Vydal několik knih, svoji hudbu publikuje na YouTube a už navštívil pořad Show Jana Krause.