Už nezáleží na tom, zda jste nebo nejste uživateli Facebooku. Inzeráty se k vám dostanou tak jako tak. Facebook je teď schopný zobrazovat reklamy i lidem, kteří ho nepoužívají.
Facebook v průběhu posledních dvou let výrazně rozšířil možnosti retargetingových a remarketingových nástrojů a spuštěním Dynamic Product Ads dnes podle mého názoru nabízí nejlepší možnosti dynamického remarketingu. Website Custom Audiences (WCA) – tedy remarketingová publika na FB – lze ale s velkým úspěchem využívat i ke kampaním, které mají podpořit značku a důvěru lidí v ní. Inspirujte se, jak Facebook reklamu využít i k nevýkonnostním cílům.
Facebook letos neprožívá moc pěkné Vánoce. Sociální síť totiž v USA čelí žalobě za to, že čte soukromé zprávy uživatelů bez jejich souhlasu. A za to by měla platit tučnou pokutu.
Twitter se zase o něco lépe zabydlel ve vašich smartphonech. Pokud si stáhnete jeho aplikaci, společnost začne sledovat všechny ostatní aplikace, které si stáhnete. Prý je to proto, aby vám mohli lépe přizpůsobit cílenou reklamu a příspěvky.
Google představil nový reklamní nástroj AdSense Direct. Ten umožňuje vydavatelům (tedy lidem zobrazujícím na svém webu reklamy) řídit přímo prodávané reklamy za pomocí jejich AdSense účtu.
Google včera oznámil, že firmy, které aktivně používají Google+, budou moci prostřednictvím svých příspěvků generovat grafické reklamy, které se budou zobrazovat lidem po celém webu.
Další velkou záležitostí ve světě technologií budou vševědoucí aplikace, které ví, co chcete dělat, ještě než to uděláte. Tyto aplikace jsou známé také jako „prediktivní“. Vypadá to trochu děsivě a trochu úžasně, zatím ale není nic jistého. Můžeme pouze předvídat, stejně jako to jednou budou dělat ty aplikace.
Jistě už jste slyšeli něco o kampani Microsoftu proti Googlu s názvem „Scroogled“. Ta byla představena už v loňském roce, ovšem teď získává novou podobu. Tentokrát se především snaží uživatelům ukázat, že vyhledávací společnost vám zobrazuje reklamy, které vypadají jako skutečné emaily.
Miliony lidí užívají nástroj Ghostery pro to, aby blokovali online sledovací technologii. Nevědí ovšem, že nástroj sám poskytuje data reklamnímu průmyslu.
Na petici proti Gmailu, kterou má na svědomí nečekaně Microsoft, přibývají podpisy denně. Teď už se téměř 120 000 uživatelů po celém světě rozhodlo k zastavení skutečnosti, že Gmail „čte“ vaše maily a podle klíčových slov poté zobrazuje reklamy. Podobně to dělá i Google Play, tudíž byste měli používat Bing a Windows Phone. Tvrdí Microsoft.
Španělská organizace zaměřená na pomoc zneužívaným dětem vytvořila billboard, který zobrazuje jinou zprávu dětem a dospělým, i když oba vidí reklamu ve stejnou dobu.
V poslední době se roztrhl pytel s budoucími novinkami, které by pro své fungování měly využívat technologii sledování očních pohybů. Ačkoliv se dozajista jedná o skvělý nápad, objevují se již první úvahy na téma, do jaké míry sledování směru našeho pohledu narušuje naše soukromí.
Uživatelé internetu mají v drtivé většině raději volný webový obsah podporovaný reklamou a raději vídají reklamy cílené na jejich zájmy než reklamy náhodné. Zjistil to průzkum Digital Advertising Alliance vydaný tento týden.
Internetová sociální síť Facebook se dohodla, že koupí od softwarového gigantu Microsoft reklamní technologii Atlas. Pokračuje tak ve snaze o zefektivnění svého marketingového systému. Tímto krokem chce Facebook začít otevřený boj s Googlem na poli internetové reklamy.
Ve III.čtvrtletí tohoto roku došlu u společnosti Facebook ke značnému zvýšení příjmů z reklamy, což se promítlo do zvýšení hodnoty akcií o 13 %. Celkový příjem činil přibližně 150 milionů dolarů. Ve II. čtvrtletí byl několikrát nižší a to na úrovni 40 – 50 milionů dolarů.
Současná politika Google, která má společná pravidla pro využívání údajů u různých služeb společnosti, byla zavedena v březnu tohoto roku. Došlo tak k integraci produktů a sjednocení registrace ve službách Gmail, Google+ a YouTube.