A/B Testování je test, který porovnává efektivitu a účinnost obvykle dvou statických prvků. To mohou být například dva rozdílné bannery, webové aplikace nebo třeba odlišné verze úvodní stránky. Hlavním účelem…
Štítek: Call-to-action
Facebook nabídne tlačítko „Call to action“ pro vaše stránky
Facebook představil novou sadu funkcí, z nichž se jedna týká přidání tlačítka „Call to action“ (tedy výzva k akci) pro administrátory stránek. Toto tlačítko pomůže stránkám dosáhnout stanovených obchodních cílů.
50 free šablon call-to-action tlačítek
Jestli existuje něco, co může uživatele nejlépe přimět k udělání toho, co potřebujete, jsou to call-to-action tlačítka. Bez nich byste nemohli vyzvat své publikum, aby udělali něco, co prospívá vašemu podnikání. A právě teď máte k dispozici zdarma ke stažení balík 50 takových hezky vypadajících tlačítek.