Štítek: Byznys

Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?

Infografika: Jak využít sociální média k hledání zákazníků?

Získat si popularitu na sociálních médiích jistě prospěje i vašemu byznysu, ale je to samo o sobě dost? Jak každý Like proměnit na peníze? Jak své fanoušky dovést do svého obchodu nebo e-shopu? A jak změnit followers v zákazníky?
5 způsobů, jak poděkovat komunitě na sociálních sítích

5 způsobů, jak poděkovat komunitě na sociálních sítích

Už mnohokrát jsme si řekli, jak dosáhnout většího počtu sdílení, komentářů, retweetů, jak rozšířit počet kontaktů – zkrátka, jak co nejvíce zapůsobit na komunitu na té které sociální síti. Pokud se vám to podařilo a přiměli jste lidi, aby věnovali svůj čas a energii podpoře vaší značky, nezapomněli jste jim za to také adekvátně poděkovat?
Proč váš byznys nemá více fanoušků na Twitteru?

Proč váš byznys nemá více fanoušků na Twitteru?

Máte svůj byznys pevně usazený v Twitterovém hnízdečku? Skvělé! Proč potom ale číslo vašich followers nestoupá až k závratným výšinám vaší spokojenosti? A to doknce i když sami následujete velké značky, organizace či důležité lidi. Podívejme se na některé základní příčiny neúspěchu:
10 tipů k tomu, aby se vaše firemní stránky na Facebooku staly úspěšnějšími

10 tipů k tomu, aby se vaše firemní stránky na Facebooku staly úspěšnějšími

Jediná věc, která zůstává stejná, pokud jde o marketing na sociálních sítích, je to, že věci se neustále mění. Facebook hodně změnil své algoritmy tak, že pro podniky je interakce s uživateli ještě těžší než kdy jindy. Výzkum ve skutečnosti ukazuje, že dosah stránek na koncové uživatele v loňském roce klesl průměrně o 40%.
Infografika: 10 způsobů, jak využít Pinterest pro váš byznys

Infografika: 10 způsobů, jak využít Pinterest pro váš byznys

Pinterest je po Facebooku a Twitteru třetím největšm sociálním médiem, na scéně je však stále spíše nováčkem. Má však velký potenciál v obchodní oblasti a některé subjekty už pracují na vytváření takové prezentace na Pinterestu, která přiláká zákazníky a udělá reklamu značce.
Nahoru