Štítek: bohatí podnikatelé

Jak využít mikroinfluencery pro online marketing? Žebříčky těch nejlepších

Mikroinfluenceři jsou žhavým tématem současného online marketingu. Zatímco dříve jsme se nechávali inspirovat a ovlivňovat při nákupním chování reklamou v televizi, nyní se stále více pozornosti soustředí směrem k sociálním sítím a influencerům, ke kterým vzhlíží jejich fanoušci. Největší zájem budí Instagram jako oáza inspirace a přísun nových trendů. Osobnosti, které svým profilem na Instagramu zaujmou větší část publika, mají sílu ovlivňovat nákupní rozhodnutí a vůbec vzbudit u svých fanoušků zájem o určité produkty/značky. Agentura LCG New media sestavila hned 3 žebříčky nejvlivnějších mikroinfluencerů.

Odešel z univerzity, pracuje hodinu denně a vydělává desítky tisíc liber měsíčně

Jednadvacetiletý Elijah Oyefeso odešel z univerzity. Studentskou půjčku použil, aby se mohl stát burzovním makléřem. Nyní pracuje hodinu denně a měsíčně vydělává desítky tisíc liber. Vydělané peníze utrácí za hodinky a sportovní auta.

Nahoru