Každá firma volí jinou marketingovou taktiku. Zatímco Apple se stal symbolem jednoduchosti a ve svých reklamách tedy popisuje, jak se jejich produkty dají využívat v praxi. Samsung si reklamu buduje na porovnávání s iPhonem.

Každá firma volí jinou marketingovou taktiku. Zatímco Apple se stal symbolem jednoduchosti a ve svých reklamách tedy popisuje, jak se jejich produkty dají využívat v praxi. Samsung si reklamu buduje na porovnávání s iPhonem.
Z vlastního pohledu můžeme zaručeně říct, že se Applu povedlo vyšachovat onen opěvovaný Samsung. Zatímco kalifornský velikán sklízí úspěch za úspěchem, společnost Samsung snižuje objednávky o celých 16%. Tyto údaje pocházejí ze zpráv Tchaj-wanu, ty však blíže nespecifikují, o které modely se jedná.
Další hádky mezi Apple a Samsungem dospěly v soudní spor. Samsung údajně porušil patenty Applu a vydělal na nich přes 3 miliardy dolarů. Apple chce navrácení škody.