Inovativní nástroj pro internetové obchody, jeden z nejoblíbenějších a zároveň nejpopulárnějších českých projektů. V logu mají opičku a skvělého člověka ve vedení, Honzu Laštůvku z projektu MonkeyData.
Společnosti zabývající se půjčkami začínají používat data ze sociálních síťí k určení důvěryhodnosti zájemců o půjčku. Klasičtí věřitelé spoléhají na úvěrovou historií. Nicméně ta nezahrnuje miliony lidí, kteří žádné zkušenosti s půjčkami nemají.
Sociální sítě mají v dnešní době díky stále se opakujícím dohadům o soukromí a svobodě projevu docela špatnou pověst. Je pochopitelné, že platformy jako je Facebook či Twitter slouží jako primární prostředek komunikace pro velkou skupinu lidí, a tak se tam o nás nachází spousta informací. Tyto údaje mohou odhalit hodně o našem každodenním životě a našich názorech, takže je důležité sledovat, co se s těmito daty děje.
Larry Ellison představil cloud jako ucelenou platformu a prostředí pro podnikové i sociální aplikace. Standardizovaná platforma chrání před fragmentací podnikových dat a procesů.
K optimalizaci našich webových stránek a našich služeb používáme soubory cookie.
Funkční
Vždy aktivní
Funkční cookies pomáhají, aby byla webová stránka použitelná tak, že umožní základní funkce jako navigace stránky a přístup k zabezpečeným sekcím webové stránky. Webová stránka nemůže správně fungovat bez těchto cookies.
Preferenční
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Statistické cookies umožňují webové stránce sbírat a analyzovat informace o chování návštěvníků, například kolikrát byla stránka navštívena, jaké stránky byly nejvíce prohlíženy nebo z jakých regionů přicházejí návštěvníci. Tímto způsobem pomáhají majitelům webových stránek optimalizovat obsah a zlepšit uživatelskou zkušenost.
Marketing
Marketingové cookies jsou používány pro sledování návštěvníků na webových stránkách. Záměrem je zobrazit reklamu, která je relevantní a zajímavá pro jednotlivého uživatele a tímto hodnotnější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.