Společnost Google nedávno obohatila službu Adwords o nový nástroj, jenž má uživatelům a především inzerentům zjednodušit vytváření přehledů PPC kampaní. Na novinku se více podívala agentura LCG New Media.

Společnost Google nedávno obohatila službu Adwords o nový nástroj, jenž má uživatelům a především inzerentům zjednodušit vytváření přehledů PPC kampaní. Na novinku se více podívala agentura LCG New Media.
Systém pro správu reklam – Google AdWords – usnadňuje a urychluje inzerentům vytváření grafických reklam pro obsahovou síť. Představuje takzvané responzivní reklamy, jejichž velikost, vzhled a formát se automaticky přizpůsobí jakémukoliv reklamnímu prostoru.
Před nedávnem jsme vás informovali o tom, že systém Google AdWords představil rozšířené textové reklamy navyšující počet znaků. Změna má umožnit, aby byli správci kampaní kreativnější. A za slovo to vzal správce reklamních kampaní webové stránky hledamlasku.cz.
Internetový gigant na konferenci Google Performance & Branding Summit 2016 prozradil, že v České republice spustí rozšířené textové reklamy. A nyní, o pár týdnů později, společnost splnila svůj slib.
Včera internetová společnost Google oznámila aktualizaci svých smluvních podmínek AdWords, které by měly zakázat reklamy na Googlu na některé úvěrové produkty. Smluvní podmínky vstoupí v platnost 13. července 2016. A nevýhodné finanční služby už nebudou moci inzerovat své produkty.
PPC je zkratkou anglického výrazu „Pay Per Click“, tedy zaplať za kliknutí. V PPC reklamě tedy neplatíte za zobrazování reklam, ale pouze za kliknutí na reklamu uživatelem. Navíc, PPC reklamu si můžete vytvořit úplně sami.
Neziskové organizace mohou od Googlu získat bonusy, díky kterým ušetří a dostanou se do povědomí veřejnosti. Od pátého února mají zdarma přístup k pokročilým nástrojům Googlu a zdarma mohou inzerovat ve vyhledávání.
Pokud vás zajímá PPC reklama, zřejmě jste už přišli na to, že dohledat na internetu nějaký komplexní český návod zabývající se touto problematikou je dost obtížné. Ale už nebude. Od nového roku byl totiž spuštěn web, který se celý věnuje PPC reklamě.
Chcete začít pracovat s návštěvníky, kteří přicházejí na váš web? Jednou z možností je email marketing, který může být v mnoha případech vysoce efektivní. Další zajímavou možností je remarketing, neboli retargeting. Retargeting je oficiální název tohoto marketingového kanálu a využívá jej Sklik, naproti tomu AdWords si vymyslel vlastní název a to Remarketing. Jedná se o “pronásledování” návštěvníků vašeho webu ve vyhledávací a reklamní síti PPC (v tomto článku se zaměřím na AdWords a Sklik).
Adwords je vysoce cílená reklama placená za proklik. Provozovatelem Adwords je Google. Platíte pouze za klienty kteří kliknou na vaši reklamu.Je to podobný reklamní systém jako AdSense, je je určený…
Google AdSense je bezplatný, jednoduchý program, pomocí kterého mohou majitelé webových stránek všech velikostí vydělávat peníze tím, že budou na svých stránkách zobrazovat cílené reklamy Google. Adsense je služba, jejímž…
Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….
Reklamní PPC systémy jsou například systémy AdWords, český Sklik, vlastní PPC systém provozuje také Facebook, LinkedIn a nebo Twitter. PPC systém je postavený právě na tom, že inzerent si zaplatí…
Jedná se o reklamní PPC systém, který využívají inzerenti pro zobrazování PPC inzerátů. Více viz pojem Google Adwords.
Reklama placená za klik, resp. reklamní systémy, které platbu za klik nabízejí jako jednu z možností (AdWords, Sklik, Facebook, LinkedIn, Twitter). PPC reklama je postavená právě na tom, že inzerent…
Neboli Pocket PC. Jedná se o hardwarovou specifikaci pro kapesní počítače, které dnes obsahují různé vymoženosti jako digitální fotoaparát, GPS navigaci apod. Operační systém, který Pocket PC využívá, je Microsoft…