Dnes vyšlo 15 článků

Starbucks plánuje obchod pouze s mobilními objednávkami

Starbucks umožnil objednávání přes telefon už v roce 2015 a od té doby se v některých ohledech stali obětí svého vlastního úspěchu. A tak se teď musí přizpůsobit zákazníkům.

Starbucks přidal do své aplikace možnost objednat si kávu v září roku 2015. Uživatelé si funkci ihned oblíbili, jelikož si mohli nabídku Starbucks prohlédnout pěkně z domu, vybrat si, kde chtějí kávu připravit, zaplatit předem a přečíst si, kdy bude k vyzvednutí. Pak si přišli na pobočku a nemuseli na nic čekat.

starbucks

Lidé se chtějí vyhnout frontám

Zákazníci mnohem raději objednávají přes telefon než slovně. Zaplatí předem a doufají, že se tak vyhnou frontě. Jenže moc jim to nepomůže. Stejně musí čekat, jelikož virtuální fronta je kolikrát ještě delší.

Právě proto v Seattlu vznikne nová pobočka Starbucks, která bude vyřizovat pouze mobilní objednávky. Bude vypadat trochu jinak, aby se snadněji a rychleji vypořádala se zákazníky. Hlavním rysem pobočky se stane výdejové okno. Nic jiného vlastně není potřeba.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru