Stará novinka – proč (ne)vkládat obrázky do statusu na Facebooku
Přestože je to je již ve světe obecně známý fakt, v ČR jsem mnoho článků o podobné problematice neviděl. Proto mi přišlo dobré to zmínit. Facebook zhruba před měsícem aktualizoval algoritmus zobrazování příspěvků na Facebooku. Snad všechny firmy zabývající se sociálním marketingem radily a stále radí, že je lepší ke statusům přidávat obrázky.
Jednoduše – uživatelé spíše takový status zaujme a budou takový obsah sdílet dále. A protože statusy s obrázky měly až příliš vysokou účinnost, někoho zkrátka napadlo udělat změnu. Nevím, jestli k lepšímu nebo k horšímu. Každopdádně nyní, když odpublikujete status ve vlastní Facebookové skupině a vložíte do něj plain text (bez obrázku, bez grafického náhledu – zkrátka jen text a případně odkaz), zobrazí se většímu množství uživatelů.
Stejnou změnu pozoruji i já. Proto radím – raději postujte vtipné textové statusy s odkazy, než obrázky. Ale když ony ty obrázky jsou tak hezké…
Komentáře
Přepnout na komentáře Disqus