Stará novinka – proč (ne)vkládat obrázky do statusu na Facebooku

Stará novinka – proč (ne)vkládat obrázky do statusu na Facebooku

Přestože je to je již ve světe obecně známý fakt, v ČR jsem mnoho článků o podobné problematice neviděl. Proto mi přišlo dobré to zmínit. Facebook zhruba před měsícem aktualizoval algoritmus zobrazování příspěvků na Facebooku. Snad všechny firmy zabývající se sociálním marketingem radily a stále radí, že je lepší ke statusům přidávat obrázky.

Jednoduše – uživatelé spíše takový status zaujme a budou takový obsah sdílet dále. A protože statusy s obrázky měly až příliš vysokou účinnost, někoho zkrátka napadlo udělat změnu. Nevím, jestli k lepšímu nebo k horšímu. Každopdádně nyní, když odpublikujete status ve vlastní Facebookové skupině a vložíte do něj plain text (bez obrázku, bez grafického náhledu – zkrátka jen text a případně odkaz), zobrazí se většímu množství uživatelů.

Stejnou změnu pozoruji i já. Proto radím – raději postujte vtipné textové statusy s odkazy, než obrázky. Ale když ony ty obrázky jsou tak hezké…

Zdroj: https://blog.getpostrocket.com/2012/11/the-numbers-dont-lie-text-only-posts-outperforming-photos-for-facebook-pages/

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru