Tisková zpráva: Společnost Lundegaard, přední český IT dodavatel digitálních řešení a americká společnost Liferay, která stojí za tvorbou jedné z nejmodernějších a nejkomplexnějších portálových platforem, uspořádaly v polovině června celodenní konferenci se zaměřením na inovace a novinky v oblasti „Digital Experience“.

Socialsharks po roce pod vedením CEO Nikol Stolle rozšiřují své pole působnosti o kreativní divizi, kterou povede dosavadní kreativní ředitel agentury Daniel Krásný. Mezi první klienty, kterým se budou starat o celkovou kreativu, je pojištění FLEXI RISK.  

„U nás v Socialsharks jsme roky pilovali dokonalou kreativu na sociální sítě. V kreativních konceptech pro značky tak nehodláme vyrábět jen atraktivní myšlenky pro nadlinku, ale ihned zapracujeme i funkční mutace pro sociální sítě a v tom vidím naši obrovskou výhodu. Půjdeme na to zkrátka ze všech úhlů a troufám si tvrdit, že to bude bavit nejen náš kreativní tým, ale také klienty,” říká Daniel Krásný, kreativní ředitel Socialsharks. 

Agentura, která se doposud specializovala především na social media, vyhrála v tendru nad zavedenými kreativními agenturami. V konceptu pro životní pojištění FLEXI vsadil Daniel Krásný se svým týmem na sebevědomí lidí. Ty chtějí motivovat k tomu, aby se nebáli zkoušet nové věci nebo vyrazit za dobrodružstvím. Cílem bude představit značku v sofistikované formě a v kreativách se budou Socialsharks zaměřovat především na minimalistické vizuální ztvárnění a důvtipné claimy.

„Inspiraci pro kreativní koncept produktu FLEXI RISK jsme sbírali z našich zkušeností v rámci správy jejich sociálních sítích. V posledních dvou letech jsme na Facebooku a Instagramu dělali studie zapamatovatelnosti a pro tento kreativní směr, kterým jsme se rozhodli s FLEXI RISK vydat, jsme využili velké množství nasbíraných dat. Jsme rádi, že je naším prvním klientem v této oblasti zrovna FLEXI RISK, protože to značí velmi slibný start naší nové divize,”dodává  hlavní tvůrce konceptu akreativní ředitel Socialsharks Daniel Krásný.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Socialsharks jsou česká agentura se zaměřením na social media a digital, fungující od roku 2008. Operují také na Slovensku a Gruzii. Specializují se na budování komunit, komunikaci a marketing na sociálních sítích a vytváření obsahu. Pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Kromě sociálních sítí se Socialsharks věnují také komplexním kreativním konceptům a strategiím napříč marketingovým mixem. Mezi klienty agentury patří například Huawei, Big Shock!, Kooperativa, Ferrero, Metaxa, Hollandia, nebo Pivovary Staropramen.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru