Tisková zpráva: Společnost Kiwi.com jmenovala do pozice ředitelky zákaznické zkušenosti Elišku Dočkalovou

Společnost Kiwi.com jmenovala do pozice ředitelky zákaznické zkušenosti Elišku Dočkalovou

Česká společnost zabývající se vyhledáváním a prodejem letenek Kiwi.com jmenovala Elišku Dočkalovou do pozice ředitelky zákaznické zkušenosti.

Ve své nové roli bude Dočkalová zodpovídat za oblast zkušeností zákazníků, a to v rámci globálního obchodu, v němž bude klást velký důraz právě na prozákaznickou orientaci a na její další zlepšování.

„Eliška se nám v Kiwi.com osvědčila a mám radost z toho, že se nové role ujala. Věřím, že bude v tomto období, které je klíčové pro náš další růst, naší velkou oporou“ řekl Kamil Jagodzinski zastávající pozici ředitel oddělení zákaznického servisu ve společnosti Kiwi.com.

Dočkalová nastoupila do Kiwi.com na konci roku 2015, kdy byla součástí týmu zodpovědného za vylepšení služeb zákazníkům Kiwi.com. Dočkalová dříve pracovala například v Rinck Travel Arrangements, Voyage de Luxe a NetJets, charterové společnosti pro soukromé lety a správu letadel.

Od svého nástupu do Kiwi.com zastávala Eliška důležitou roli při budování úspěšného zákaznického servisu, přičemž se úspěšně podílela na snížení počtu stížností zvýšila poměr spokojených zákazníků. Stála také při nastavování procesů při zavádění Kiwi.com Guarantee – záruky, jež chrání zákazníky Kiwi.com před zrušením či zpožděním letů a změnami v letových řádech a, je-li potřeba, zajistí jim buď alternativní dopravu, přespání či další služby. V roce 2018 vedla Dočkalová Customer Service Innovation team zaměřený nejen na zdokonalování poskytovaných zákaznických služeb, ale také samo-odbavovacích zákaznických služeb a služeb poskytovaných prostřednictvím hlasové asistence Kiwi.com.

„Nová pozice v Kiwi.com je pro mne profesní výzvou. Naše oddělení, stejně jako celé Kiwi.com, v posledních letech významně rostlo. Mám mnoho plánů, jak náš i ostatní týmy v Kiwi.com posunout ještě dále,“ řekla Eliška Dočkalová.

O společnosti Kiwi.com

Kiwi.com (dříve známé jako SkyPicker) založili v roce 2012 Oliver Dlouhý a Jozef Képesi. Díky vlastnímu algoritmu zvaného virtuální propojování (virtual interlining) umožňuje Kiwi.com uživatelům kombinovat lety více než 750 mnohdy vzájemně nespolupracujících dopravců. I díky špičkové záruce Kiwi.com Guarantee patří Kiwi.com mezi nejrychleji rostoucí technologické společnosti v regionu střední Evropy. Kiwi.com se v roce 2017 umístila na 7. místě v rámci Deloitte Technology Fast 500 EMEA a stala se tak vůbec nejlépe umístěnou českou společností v tomto žebříčku. Kiwi.com denně zprostředkuje více než 100 milionů vyhledávání letových spojení a zaměstnává více než 2600 lidí po celém světě. V roce 2018 byly spuštěny nové produkty NOMAD, revoluční způsob kombinování levných letů, a TEQUILA, nová B2B platforma je určena pro partnery všech velikostí. V roce 2018 Kiwi.com také pozemní dopravu do své vyhledávací technologie. V červnu 2018 byla již podruhé společnost Kiwi.com zvolena nejlepším start-upem České republiky českým časopisem Forbes.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru