Tisková zpráva: Součástí vedení Adformu se stala zkušená marketingová manažerka Barbara Daliri Freyduni

Součástí vedení Adformu se stala zkušená marketingová manažerka Barbara Daliri Freyduni

Společnost Adform, jediná globální, nezávislá a plně integrovaná reklamní platforma vytvořená pro účely moderního marketingu, jmenovala Barbaru Daliri Freyduni novou členkou představenstva.

Barbara Daliri Freyduni je zkušená manažerka, která do představenstva společnosti Adform přináší více než dvacet let zkušeností z marketingu celosvětově působících firem. V Evropě dohlížela na růst předních značek jako jsou Microsoft, Netflix, Google a Zalando. Barbara Daliri Freyduni, která v současné době zastává funkci Chief Growth Officer v kryptoměnové burze Bitstamp, je první manažerkou, která není dánského původu, jež se stala součástí představenstva společnosti Adform. Ke strategickým rozhodnutím společnosti přispěje svými poznatky získanými na inzerentské straně.

Torben Munch, předseda představenstva společnosti Adform, vysvětluje, proč je Barbara Daliri Freyduni ideálním členem představenstva: „Barbara je nejen odbornicí na evropský trh v mnoha různých odvětvích, ale má také nespočet praktických poznatků, pokud jde o potřeby globálních značek a jejich přístup k nezávislým reklamním technologiím. Díky své dlouholeté kariéře seniorní marketingové manažerky Barbara představuje ideálního zákazníka společnosti Adform. Těšíme se, že tento svůj pohled přenese i do našeho rozhodování.“

Barbara Daliri Freyduni ke svému jmenování dodala: „Věřím, že toto období je pro oblast reklamních technologií přelomové, a vidím, že Adform odráží globalizaci odvětví a digitálního marketingu samotného. Je velmi vzrušující, že vedle velkých amerických společností, které historicky dominovaly tomuto odvětví a inovacím, se prosazuje evropský hráč a získává významný podíl na trhu. Adform dodává jedinečnou perspektivu, která klientům poskytuje významnou hodnotu a zastoupení, a zároveň přináší nové poznatky a inovace v oblastech jako je identita, transparentnost a aktivace napříč médii.“

Daliri Freyduni pokračuje: „Společnost Adform není zatížena vlastnictvím médií, což znamená, že nedochází ke střetu zájmů s klienty – na rozdíl od mnoha jiných společností v oblasti digitálního marketingu, které musí tyto zájmy vyvažovat. To také znamená, že společnost Adform vede v tomto odvětví agendu transparentnosti a má dobrou pozici, aby se mohla zaměřit na co nejlepší služby zákazníkům. Adform v tom bude pokračovat bez kompromisů, a to je hlavní důvod, proč jsem hrdá na to, že mohu být součástí jeho budoucnosti!“

O Barbaře Daliri Freyduni

Barbara Daliri Freyduni je Chief Growth Officer ve společnosti Bitstamp, nejdéle fungující kryptoměnové burze na světě, v níž řídí veškeré růstové iniciativy v Evropě, USA a regionu APAC. Před nástupem do Bitstamp působila jako Global Head of Marketing and Sales v Zalandu, největší evropské online platformě pro módu, kde pomáhala navýšit počet aktivních zákazníků. Daliri Freyduni působila také jako CMO pro západní Evropu v Microsoftu, kde vedla obchodní a spotřebitelský marketing ve 12 evropských zemích. Dříve byla jako ředitelka marketingu ve společnosti Netflix zodpovědná za střední Evropu a přivedla jej v tomto regionu na trh. Pracovala také pro Google, ve kterém byla zodpovědná za veškeré marketingové aktivity ve střední a severní Evropě. Barbara Daliri Freyduni vyrostla v Berlíně a vystudovala obchod, ekonomii a žurnalistiku. Je držitelkou licence soukromého pilota.

O Adformu

Adform je jedinou celosvětově působící, nezávislou a plně integrovanou reklamní platformou stvořenou pro účely moderního marketingu. Unikátní technologie Adform Flow spojuje dokonalou uživatelskou zkušenost s modulární, otevřenou a škálovatelnou architekturou, která umožňuje bezproblémovou správu kampaní po celou dobu jejich životního cyklu. Klientům nabízí vylepšenou kontrolu nad kampaněmi včetně dat, která v

jejich průběhu získají. Adform svou technologii vylepšující spolupráci mezi lidmi a stroji rozvíjí již od roku 2002.

Tým redaktorů magazínu Objevit.cz se skládá z poměrně mladých lidí, kteří psaní článků a pohybování se ve světě IT pokládají za svůj koníček, věnují se mu a tudíž mu i rozumí.

Komentáře

Nahoru