Tisková zpráva: Součástí skupiny FG se stává obsahově kreativní agentura Logos
Internetová a multimediální skupina FG Forresthlásí od dnešního dne nový přírůstek. Její součástí se stává obsahově kreativní agentura Logos Agency, která se specializuje na tvorbu webových textů – primárně v češtině a angličtině, ale i dalších jazycích.
Vedle copywritingu vznikají v Logosu také obsahové a brandové strategie včetně názvů firem nebo kreativní koncepty kampaní. K nejvýznamnějším zákazníkům Logos Agency patří například ŠKODA AUTO, T-Mobile, Electro World, Plzeňský Prazdroj, HOPI Holding či Raiffeisenbank. Pro FG Forrest se tak otevírá příležitost nabízet svým klientům spolu s webovými řešeními rovnou i textový obsah připravený renomovanými specialisty.
„Se zakladatelem Logosu Pavlem Šenkapounem jsme začali spolupracovat už před 6 lety, kdy působil ještě jako freelancer skrytý za blogem Nejlepší copywriter,” říká šéf FG Forrest Radovan Jelen. „Následně naše spolupráce pokračovala i po vzniku Logosu a vzešla z ní řada zajímavých projektů, ať už to byly texty pro náš web, kreativa a obsah kariérní stránkynebo práce na brandu Edee.one. S výsledky Pavlova týmu jsou spokojeni také naši zákazníci, jejichž texty vznikaly v kreativní dílně Logosu. Užší propojení obou subjektů vnímám tedy jako logické vyústění naší letité spolupráce, jejímž výsledkem budou ještě komplexnější služby s vyšší přidanou hodnotou pro naše zákazníky,” uzavírá Radovan Jelen.
„Forresti jsou mým velkým vzorem a být součástí skupiny FG je pro mě obrovská čest,” komentuje spolupráci Pavel Šenkapoun, autor knihy Webcopywriting pro samoukya v odborných kruzích citovaného blogu Nejlepší copywriter, který se rovněž dočkal své knižní podoby „To nejlepší z Nejlepšího copywritera”.
O FG Forrest
FG Forrest je ryze česká e-commerce agentura založená v roce 1996. Specializuje se na technicky náročná webová řešení, produkuje rozsáhlé weby, e-shopy a intranety. Mezi její klienty patří například Skupina ČEZ, Arriva, RAKO (Lasselsberger), Prague International Marathon, Rodinný pivovar Bernard, Kooperativa pojišťovna nebo Nakladatelství Fraus.
O Logos Agency
Logos Agency, obsahově-kreativní agentura, připravuje strategie, kreativní koncepty a obsah pro digitální i klasická média. Ale ze všeho nejvíc kreativci z Logosu pracují se slovy. Vytvářejí texty v češtině, angličtině i dalších jazycích. K Logosu patří také odborný blog „Nejlepší copywriter” a důležitou aktivitu představuje vzdělávání – jeho copywritingovými školeními prošly stovky českých i slovenských copywriterů, stejně jako desítky firem.
Komentáře