Software pro blokování reklam používají stovky milionů uživatelů

Běžní uživatelé vnímají reklamy na internetu spíše jako překážku, a proto používají různé nástroje pro jejich blokování. Nicméně internetoví giganti se snaží bojovat proti těmto nástrojům, protože reklamy představují jejich hlavní zdroj příjmů.

Sociální síť Facebook v srpnu loňského roku oznámila, že začíná ignorovat programy typu AdBlock. Stejnou strategii nasadila celá řada dalších webových stránek. Nicméně se ukázalo, že uživatelé raději přestanou webovou stránku navštěvovat. Vyplývá to z průzkumu společnosti PageFair.

adblock

Zdroj: PageFair

Aplikace pro blokování internetové reklamy používá už 615 milionů uživatelů po celém světě, což je z globálního hlediska celkem 11 % uživatelů. V Indonésii reklamy blokuje 58 %, v USA 18 % a v České republice a na Slovensku 9 %.

Nejvíce používaným softwarem pro blokaci reklamy je AdBlock Plus. 

Stále ještě mladý a (snad i) krásný psavec píšící na svém blogu Krcmic.cz. Pracoval pro společnosti T-Mobile, SaveMax, Telefonica O2, Brunswick Estates, Accenture, euroAWK a Socialbakers. Založil portál Pravdu.cz. V současnosti vlastní tento web. A pracuje na tom, aby z Objevit.cz udělal další uznávaný a navštěvovaný portál.

Komentáře

Nahoru