Tisková zpráva: Sodexo Benefity spouští mobilní platby karetních benefitů

Sodexo Benefity spouští mobilní platby karetních benefitů

Sodexo Benefity se pustilo naplno do digitalizace nabízených služeb a jako první ve svém oboru přichází s možností platit na platebních terminálech v partnerských provozovnách prostřednictvím mobilního telefonu. Všichni držitelé karetních produktů společnosti Sodexo mohou od tohoto týdne vyzkoušet luxus využití nejmodernější technologie při placení u smluvních partnerů.

Terminálů, na nichž je možno uplatnit mobilní platby, je po celé České republice více než 160 tisíc, z toho
je 90 % vybaveno NFC technologií. Novou aplikaci může využít každý, jemuž zaměstnavatel poskytuje některý z karetních benefitů od Sodexo, to platí pro digitalizované stravenky i karty pro čerpání volnočasových benefitů. Platební karty pak může nahradit právě unikátní aplikací v mobilním telefonu. Stačí vlastnit jakýkoliv smartphone s operačním systémem Android a s technologií NFC, na který se stáhne aplikace Sodexo Mobilní platba z Google Play.

„Platba mobilním telefonem v našich partnerských restauracích, sportovních a zábavních centrech a na mnoha dalších místech je uživatelsky velmi přívětivá. Před první platbou je třeba registrovat se v Osobním účtu a mít aktivovanou kartu. Poté si uživatel stáhne samotnou aplikaci a zaregistruje svou benefitovou kartu od Sodexo. Registrace karty proběhne okamžitě. Pak už postačí jen přiložit telefon k terminálu a máte zaplaceno. Přístup k platbě mobilem je chráněn PINem. Nejlepší na tom všem je, že takto zaplatíte už na více než 15 tisících míst našich smluvních partnerů,“ říká Daniel Čapek, generální ředitel Sodexo Benefity.

 

3_ťüet-volnoüasovž4_ťüet-stravenkovž5_N†hled karty

K zabezpečení citlivých karetních údajů využívá Mobilní platba služby tokenizace, tedy procesu, při kterém se číslo karty (tzv. PAN, Primary Account Number) nahrazuje jinou hodnotou, tzv. tokenem. V případě aplikace Mobilní platba je token náhodným číslem a tak není možné z jeho znalosti odvodit původní hodnotu čísla karty. „Tokeny jsou v aplikaci Mobilní platba uloženy a používají se v případě transakce na EMV terminálech místo skutečné hodnoty čísla karty. Pro zajištění vysoké bezpečnosti jsou tokeny časově omezeny a pro každou transakci unikátní. Ani v případě úniku tokenů z aplikace tak nehrozí kompromitace skutečné karty,“ říká Roman Cinkais z dodavatelské společnosti Diebold Nixdorf, která patří mezi přední výrobce a dodavatele informačních systémů pro oblast bankovnictví a maloobchodu.

Digitalizace všech nabízených služeb je pro společnost Sodexo Benefity jednou z hlavních výzev současnosti. Posun od papírových poukázek a klasických stravenek k moderním technologiím snižuje administrativní zátěž firem i akceptujících partnerů a zaměstnancům nabízí dokonalý přehled o čerpání benefitů. K tomu slouží také mobilní aplikace Sodexo Osobní účet, která v těchto dnech prošla výrazným vylepšením a umožňuje držitelům karet dokonalý přehled a správu účtů. Uživatelé tam naleznou své zůstatky, přehled transakcí i stav karty, kartu v telefonu mohou také zablokovat či naopak odblokovat nebo resetovat svůj PIN. Oblíbenou funkcí aplikace je možnost vyhledat nejrůznější provozovny pro vybrané produkty, využít lze také nalezení nejbližších provozoven pomocí zjišťování polohy uživatele.

 

7.1_Vyhled†v†n° provozoven7.3_Vyhled†v†n° provozoven7.4_Vyhled†v†n° provozoven

 

Lidé stravenkové karty využívají stále více, například v podlením půl roce vzrostl počet trasakcí na kartách Gastro Pass CARD o 58 % a dobitý objem o 42 %.

Již dříve Sodexo jako první na trhu přišlo s multiproduktovou kartou Multi Pass CARD, která obsahuje
na jednom čipu dvě aplikace a skrývá v sobě dva účty, teď se pustilo do placení pomocí mobilních telefonů
a i nadále vyvíjí nejmodernější digitální řešení pro veškeré své produkty.

Sodexo v České republice 

Od roku 1992, kdy Sodexo vstoupilo na český trh, poskytuje všech 2000 zaměstnanců skupiny v ČR služby, které zlepšují kvalitu každodenního života. Sodexo nabízí firmám i institucím služby v oblastech zaměstnaneckých benefitů, motivačních programů a řešení pro veřejnou správu, ať už prostřednictvím elektronických karet a poukázek na stravování a volný čas, dárkových poukázek nebo systému na správu benefitů Cafeteria. Dále pak i služby v oblasti komplexních řešení služeb na míru u klienta (firemní restaurace a širokou škálu služeb facility managementu – správy budov, údržby mechanických zařízení a elektro, revizí, projekt managementu, úklidu a administrativních služeb).

Zdroje: bit.ly

Komentáře

Nahoru