Tisková zpráva: Sociální sítě značky Honor v režii LCG New Media

Sociální sítě značky Honor v režii LCG New Media

Mobilní telefony čínské společnosti Honor se dočkají nových kampaní a obsahu na sociálních sítích. Nově je v rámci Česka a Slovenska připravuje digitální fullservisová agentura LCG New Media. 

Značka smartphonů Honor přišla na trh na přelomu roku 2013/2014. Od počátku je cílovou skupinou společnosti mladá generace, které se snaží nabídnou co nejstylovější produkty odpovídající sloganu „Honor my world“. Další propagační kroky bude společnost podnikat pod vedením agentury LCG New Media, se kterou se nově domluvila na spolupráci. Ta značce připravila novou komunikační strategii v rámci sociálních sítí a celkově vytváří novou koncepci a kreativu včetně zajištění přípravy veškerého obsahu, grafiky a natáčení videí. Vzhledem k zacílení na mladé agentura zapojí do tvorby obsahu oblíbené influencery a mikroinfluencery.

LCG New Media pracuje pro BAYER, STOCK, Edenred, Galerii Harfa, Botanickou zahradu, festivaly HradyCZ, Loterii Korunka, Festo, Bondster, Grandhotel Pupp a další firmy. V referencích má společnosti jako Česká spořitelna, Omega Pharma, ASUS, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard, Ferring nebo například DigiTV.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru