Snickers zlevňuje, když se lidé na internetu chovají hrubě
Snickers věří, že „když máš hlad, nejsi to ty“. Hladoví lidé jsou nepříjemní, podráždění a chovají se ošklivě ke svému okolí. Na internetu je tohle chování naprosto normální. Všude je plno haterů, za anonymitou obrazovky se kritizuje dobře. Snicker se rozhodl, že tenhle problém vyřeší. Slibuje si od toho, že když lidi nakrmí, budou méně jízliví.
Snickers představil HUNGERithm (HLADOritmus), první algoritmus na světě, který snižuje cenu čokoládových tyčinek podle toho, jak se chovají lidé na internetu.
HUNGERithm sleduje náladu na internetu a odpovídajícím způsobem snižuje cenu tyčinek Snickers. Čím rozhněvanější jsou lidé na internetu, tím levněji seženou Snickers. Kdo má aplikaci HUNGERithm, může ve správný okamžik sehnat kupon na Snickersku třeba za polovinu ceny.
Než se pustíte do stahování aplikace, máme pro vás však jednu velmi špatnou zprávu. Kupony na levné Snickers tyčinky se dají uplatnit pouze v obchodech 7Eleven. Celá akce totiž běží jen v Austrálii. 🙁
Komentáře