Snapbacks.cz expanduje do Polska

Snapbacks.cz expanduje do Polska

Snapbacks.cz je jedním z předních prodejců streetwearové módy na Českém trhu. Tento eshop byl založen Robertem Glosem a Petrem Gürthem v roce 2011 jako projekt v rámci jiné firmy a postupně se vypracoval na specializovanou prodejnu kšiltovek zvaných snapback (čepic s nastavitelnou velikostí), později obecně pokrývek hlavy a v současnostinabízí také velké množství oblečení a obuvi. 

Značka Snapbacks.cz působí na českém trhu již od roku 2011, kdy se dva mladí nadšenci do snapback čepic s nastavitelnou velikostí,Robert Glos a Petr Gürth rozhodli tyto čepice začít dovážet do České republiky a prodávat je skrze internetový obchod. V té době šlo u nás o novinku, která se od začátku těšila velké oblibě. Čepice byly dováženy převážně z USA, a tak je tomu až doteď. Postupem času se k čepicím přidaly také další kousky streetwearového oblečení i bot, což zákazníkovi umožnilo se na Snapbacks.cz obléci od hlavy až k patě.

„Já sám jsem se zajímal hodně dlouho o tenisky i čepice, sledoval jsem, co letí v zahraničí, brouzdal jsem eshopy a občas jsem pomáhal známým s nákupem. První kšiltovky, které jsme objednali pro Snapbacks.cz, byly kultovní značky Mitchell & Ness, bylo jich asi dvacet a na tom, abychom je k nám dostali, jsme se dost nadřeli. Myslím, že od té doby jsme ušli pěkný kus cesty,“říká Robert Glos, idea keeper a produktový manažer Snapbacks.cz

SNAPBACK-prodejna1

V roce 2014 došlo k dalšímu průlomovému kroku. Značka Snapbacks.cz se spojila se slovenským protějškem Streetsportline.sk a společně založily kamennou prodejnu Senovážná 6 v Praze, která se na dlouhou dobu stala synonymem pro exkluzivní a kvalitní streetwearové kousky. Od března 2018 zůstává prodejna pouze pod Snapbacks.cz, ale i tak jí stále patří například české a slovenské prvenství v počtu vystavených pokrývek hlavy. Důležitá je také vysoká úroveň zákaznické péče, která je pro tuto prodejnu typická, stejně jako pro celý projekt Snapbacks.cz.

Cílem Snapbacks.czje zejména nabídnout zákazníkům kvalitní produkty exkluzivních značek, které jsou jinak v České republice těžko k dostání. Pouze u nich lze v současnosti sehnat značky jako PLEASURES, Good Worth nebo Raised by Wolves. Jejich zákazníky jsou převážně mladí lidé, kteří mají zájem o originální kousky a kteří chtějí nosit módu, která je zrovna trendy, a i když byl streetwear zpočátku fenoménem převážně hiphopové kultury, dnes si jej oblíbili i příznivci různých stylů.

SNAPBACK-prodejna

A co se plánuje do budoucna? „V roce 2018 do toho chceme takzvaně šlápnout ještě více. Momentálně například expandujeme do Polska. Nechceme zůstávat v koutě, plánujeme pustit se do toho opět trochu punkově a být vidět a slyšet. Prioritou je pro nás zákazník, kterému chceme stále nabízet exkluzivní značky, které jinak nejsou v našich končinách lehce k dostání,“zakončuje Petr Gürth, ředitel Snapbacks.cz.

Zdroj, text/foto: snapbacks.cz

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru