Kategorie Internet & mobil

Tisková zpráva: Nejčastější chyby u návrhu designu / grafiky a jak jim předejít

Grafika na webu hraje v současnosti jednu z nejdůležitějších rolí a design je to první, čeho si vaši potenciální zákazníci všimnou. Je proto potřeba pro ně vytvořit příjemné a především…

Tisková zpráva: Školení zaměstnanců o kybernetické bezpečnosti online spustil AITOM a IDC-softwarehouse

Digitální agentura AITOM spolu s IDC-softwarehouse, společností zaměřenou na vývoj softwaru a správu IT, spustily e-learningovou službu Cybersec.cz. Nová platforma má za úkol důkladně proškolit zaměstnance v oblasti  kybernetické bezpečnosti….

Tisková zpráva: Rondo.cz má již 200 000 uživatelů a spouští soutěž o Škodu Kodiaq

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz, originální české a modení řešení, které je na světě první svého druhu, kombinuje zábavu a gamifikaci. Aktuálně hlásí již 200.000 registrovaných uživatelů. Do konce roku má v plánu dostat se až na půl miliónu. Lákavá je nejnovější cena Škoda Kodiaq. Zároveň startuje velký projekt s jedním ze svých klíčových partnerů, Wormelen Group.

Levi a Google vytvořili “smart jacket”. Ovládejte svůj telefon pomocí bundy

Google a Levi se spojili aby vytvořili první “smart jacket”. Obyčejnou džízku obohatili dotykovými ovládacími prvky, vbudovanými přímo do látky a vy můžete svoje mobilní zařízení ovládat dotyky a gesty, které si můžete jednoduše a svobodně nastavit pomocí aplikace Jacquard.

Netflix rozjíždí vlastní produkci ve velkém. Chce investovat až 8 miliard dolarů na 80 filmů

Americká společnost Netflix, založená v Los Gatos v Kalifornii v roce 1997, je jednou z největších služeb na streaming filmů, dokumentů a seriálů. Vznikla v době, kdy byl internet ještě v plenkách, kvetly půjčovny filmů a Netflix rozesílal dvd poštou po americe. V posledních letech se angažuje i ve vlastní originální produkci.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

Tisková zpráva: Vodafone přichází s novou strategií pod sloganem “Budoucnost je úžasná. Ready?”

Vodafon spouští novou strategii značky pod sloganem “The future is exciting. Ready?”, která vyjařuje optimistický pohled na budoucnost v souvislosti s moderními technologiemi. Jejím cílem je zdůraznit pozitivní roli, kterou v nadcházejících letech nové technologie a digitální služby sehrají v transformaci společnosti a zlepšování kvality života jednotlivců.

Buďte o krok napřed před internetovými zloději

Buďte opatrní, co dáváte na veřejné sítě. Že jste to už slyšeli? A že je to přece jasné a dáváte si pozor? Aby vás nečekalo překvapení, kam až se lze dostat pomocí informací třeba z pouhé letenky.

Víte, která média spadají pod Babiše? A jak se jim vyhnout na internetu?

Pokud nechcete při čtení zpráv a cestování po internetu narážet na média Andreje Babiše, můžete si zdarma přidat do prohlížeče rozšíření, které vám všechny weby jeho mediálních společnosti zablokuje.

Tisková zpráva: Ze společnosti FEO odchází její otec Michal Studený

Jednu z největších jihomoravských online agentur FEO opouští po 13 letech její spoluzakladatel, spolumajitel a marketingový ředitel Michal Studený. Ten ale nadále zůstává v online marketingu a chce podnikat pod vlastním jménem.

Lundegaard nově přijala Jakuba Churého, odborníka na marketingovou komunikaci

Společnost Lundegaard, dodavatel kvalitních a neotřelých internetových řešení, v září nově přijala do pozice hlavního analytika a vedoucího výkonnostního marketingu Jakuba Churého. Ten má silné zkušenosti v oblasti jak analýzy, online marketingu a komunikaci s klienty, tak jako skvělý lídr týmů.

Změny v e-mail marketingu a projekt Dobrýemail.cz

Na workshopu GDPR & E-mailing, kterou pořádala společnost Mailkit, bylo představeno několik novinek týkajících se emailového marketingu. Největší podíl na změnách má provozovatel Seznam.cz. Mezi novinkami je i projekt Dobrýemail.cz, který pomůže jak inzerentům, tak klientům i poskytovatelům služeb.

Cosmic Cursor

V marketingové minulosti se někdy děly doslova psí kusy. Některé formáty reklamy vydržely do současnosti, ale jiné se využívají pouze zřídka, nebo dokonce vůbec. Do druhé kategorie spadá i formát internetové…

Budget

Budget, neboli prachy, které je možné rozfofrovat. Aby to nebylo špatně pochopeno, napíšeme to tedy správně bez emocí, tak jak se sluší a patří ve výkladových slovnících. Budget = rozpočet…

Booking

Zamluvení, rezervování, tak by se dalo přeložit slovíčko booking. V oblasti reklamy a marketingu se jedná o termín, který znamená rezervování a další aktivity spojené s uvedením reklamy na obrazovky (případně do…

Komunitní server

Každý člověk je jiný, ale spoustu jich má stejné zájmy. Proto vznikají nejrůznější komunity, které mají v mnoha případech také komunitní servery. Obecně se jedná o webové stránky, na kterých se…

Hard sell

Jsou to nejrůznější aktivity, které jsou zaměřené na růst nebo podporu prodeje produktů a služeb. V některých případech může být hard sell spojován také s tzv. prodejem za každou cenu, což znamená,…

Nahoru