Kategorie Internet & mobil

Tisková zpráva: Nejčastější chyby u návrhu designu / grafiky a jak jim předejít

Grafika na webu hraje v současnosti jednu z nejdůležitějších rolí a design je to první, čeho si vaši potenciální zákazníci všimnou. Je proto potřeba pro ně vytvořit příjemné a především…

Tisková zpráva: Školení zaměstnanců o kybernetické bezpečnosti online spustil AITOM a IDC-softwarehouse

Digitální agentura AITOM spolu s IDC-softwarehouse, společností zaměřenou na vývoj softwaru a správu IT, spustily e-learningovou službu Cybersec.cz. Nová platforma má za úkol důkladně proškolit zaměstnance v oblasti  kybernetické bezpečnosti….

Tisková zpráva: Rondo.cz má již 200 000 uživatelů a spouští soutěž o Škodu Kodiaq

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz, originální české a modení řešení, které je na světě první svého druhu, kombinuje zábavu a gamifikaci. Aktuálně hlásí již 200.000 registrovaných uživatelů. Do konce roku má v plánu dostat se až na půl miliónu. Lákavá je nejnovější cena Škoda Kodiaq. Zároveň startuje velký projekt s jedním ze svých klíčových partnerů, Wormelen Group.

Levi a Google vytvořili „smart jacket“. Ovládejte svůj telefon pomocí bundy

Google a Levi se spojili aby vytvořili první “smart jacket”. Obyčejnou džízku obohatili dotykovými ovládacími prvky, vbudovanými přímo do látky a vy můžete svoje mobilní zařízení ovládat dotyky a gesty, které si můžete jednoduše a svobodně nastavit pomocí aplikace Jacquard.

Netflix rozjíždí vlastní produkci ve velkém. Chce investovat až 8 miliard dolarů na 80 filmů

Americká společnost Netflix, založená v Los Gatos v Kalifornii v roce 1997, je jednou z největších služeb na streaming filmů, dokumentů a seriálů. Vznikla v době, kdy byl internet ještě v plenkách, kvetly půjčovny filmů a Netflix rozesílal dvd poštou po americe. V posledních letech se angažuje i ve vlastní originální produkci.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

Tisková zpráva: Vodafone přichází s novou strategií pod sloganem „Budoucnost je úžasná. Ready?“

Vodafon spouští novou strategii značky pod sloganem “The future is exciting. Ready?”, která vyjařuje optimistický pohled na budoucnost v souvislosti s moderními technologiemi. Jejím cílem je zdůraznit pozitivní roli, kterou v nadcházejících letech nové technologie a digitální služby sehrají v transformaci společnosti a zlepšování kvality života jednotlivců.

Buďte o krok napřed před internetovými zloději

Buďte opatrní, co dáváte na veřejné sítě. Že jste to už slyšeli? A že je to přece jasné a dáváte si pozor? Aby vás nečekalo překvapení, kam až se lze dostat pomocí informací třeba z pouhé letenky.

Víte, která média spadají pod Babiše? A jak se jim vyhnout na internetu?

Pokud nechcete při čtení zpráv a cestování po internetu narážet na média Andreje Babiše, můžete si zdarma přidat do prohlížeče rozšíření, které vám všechny weby jeho mediálních společnosti zablokuje.

Tisková zpráva: Ze společnosti FEO odchází její otec Michal Studený

Jednu z největších jihomoravských online agentur FEO opouští po 13 letech její spoluzakladatel, spolumajitel a marketingový ředitel Michal Studený. Ten ale nadále zůstává v online marketingu a chce podnikat pod vlastním jménem.

Lundegaard nově přijala Jakuba Churého, odborníka na marketingovou komunikaci

Společnost Lundegaard, dodavatel kvalitních a neotřelých internetových řešení, v září nově přijala do pozice hlavního analytika a vedoucího výkonnostního marketingu Jakuba Churého. Ten má silné zkušenosti v oblasti jak analýzy, online marketingu a komunikaci s klienty, tak jako skvělý lídr týmů.

Změny v e-mail marketingu a projekt Dobrýemail.cz

Na workshopu GDPR & E-mailing, kterou pořádala společnost Mailkit, bylo představeno několik novinek týkajících se emailového marketingu. Největší podíl na změnách má provozovatel Seznam.cz. Mezi novinkami je i projekt Dobrýemail.cz, který pomůže jak inzerentům, tak klientům i poskytovatelům služeb.

Cosmic Cursor

V marketingové minulosti se někdy děly doslova psí kusy. Některé formáty reklamy vydržely do současnosti, ale jiné se využívají pouze zřídka, nebo dokonce vůbec. Do druhé kategorie spadá i formát internetové…

Budget

Budget, neboli prachy, které je možné rozfofrovat. Aby to nebylo špatně pochopeno, napíšeme to tedy správně bez emocí, tak jak se sluší a patří ve výkladových slovnících. Budget = rozpočet…

Booking

Zamluvení, rezervování, tak by se dalo přeložit slovíčko booking. V oblasti reklamy a marketingu se jedná o termín, který znamená rezervování a další aktivity spojené s uvedením reklamy na obrazovky (případně do…

Komunitní server

Každý člověk je jiný, ale spoustu jich má stejné zájmy. Proto vznikají nejrůznější komunity, které mají v mnoha případech také komunitní servery. Obecně se jedná o webové stránky, na kterých se…

Hard sell

Jsou to nejrůznější aktivity, které jsou zaměřené na růst nebo podporu prodeje produktů a služeb. V některých případech může být hard sell spojován také s tzv. prodejem za každou cenu, což znamená,…

A/B Testing

Určitě to znáte. Máte hned několik možností, ale objektivně nevíte, která bude fungovat lépe. Ano, každý má nějaký tip, co by mohlo být efektivní, ale je to pouze subjektivní názor,…

Nahoru