Kategorie Byznys

Facebook společnosti Tesla a SpaceX už neexistuje!

Elon Musk deaktivoval facebookové stránky společností Tesla a SpaceX. Reagoval tak na nedávno vzniklou kauzu kolem londýnské poradenské firmy Cambridge Analytica. Ta podle všeho měla neoprávněně využít údaje zhruba 50 miliónů uživatelů Facebooku. Získaná data měla posloužit k tvorbě profilu amerických voličů před prezidentskými volbami na podzim roku 2016 v rámci předvolební kampaně Donalda Trumpa.

Společnost Magic Leap hlásí dalšího investora!

Magic Leap založil v roce 2010 Rony Abovitz. Od té doby má na seznamu investorů např. společnost Google nebo čínskou skupinu Alibaba. V prosinci 2016 společnost Forbes odhadla, že Magic Leap má hodnotu 4,5 miliardy dolarů. Od té doby její cena vzrostla na zhruba 6 miliónů dolarů!
Po boku společnosti Google a Alibaba se nově zařadil i státní fond Saudské Arábie, který Magic Leap nově financuje, a to hned 400 milióny dolary! I přes skutečnost, že Magic Leap doposud nemá na trhu žádný produkt.

Tato dvojčata znají recept na úspěch!

Vyrostly v Holandsku, ale svůj byznys rozjely ve Spojeném království. Sestry Joyce a Raissa de Haasovy v roce 2015 založily firmu produkující toniky s nejrozmanitějšími druhy příchutí. Svou práci ve firmě však mají přísně rozdělenou: Joyce má na starost denní provoz a logistiku, Raissa se zase věnuje prodeji a marketingu.

Tisková zpráva: Rondo.cz má již 200 000 uživatelů a spouští soutěž o Škodu Kodiaq

Společnost Rondo.cz, která se zaměřuje na komplexní outsourcing věrnostních programů a spotřebitelských soutěží, oznámila překročení dalšího milníku. Systém Rondo.cz, originální české a modení řešení, které je na světě první svého druhu, kombinuje zábavu a gamifikaci. Aktuálně hlásí již 200.000 registrovaných uživatelů. Do konce roku má v plánu dostat se až na půl miliónu. Lákavá je nejnovější cena Škoda Kodiaq. Zároveň startuje velký projekt s jedním ze svých klíčových partnerů, Wormelen Group.

Netflix rozjíždí vlastní produkci ve velkém. Chce investovat až 8 miliard dolarů na 80 filmů

Americká společnost Netflix, založená v Los Gatos v Kalifornii v roce 1997, je jednou z největších služeb na streaming filmů, dokumentů a seriálů. Vznikla v době, kdy byl internet ještě v plenkách, kvetly půjčovny filmů a Netflix rozesílal dvd poštou po americe. V posledních letech se angažuje i ve vlastní originální produkci.

Češi přišli opět s neotřelým nápadem. Víte, že nejlepší reklama se dělá mezi lidmi sama. Češi ze společnosti WOW MARKETING přišli na způsob, jak tohoto poznatku využít a jak vytvořit unikátní způsob propagace a tak si rozšířit dosah pro své kampaně bez placení přímo sociálním sítím. Místo, aby jste platili za reklamu sociální síti, odměníte přímo své zákazníky a další reálné aktivní uživatele, kteří lajkují vaše stránky, komentují vaše služby či zboží, nebo sdílejí váš obsah.

Česká inovace v nakupování „bez obalu“ získala prestižní mezinárodní ocenění

Česká technologická inovace MIWA, která nabízí revoluční řešení nákupu zboží a potravin bez obalu a je určená pro široký trh, získala mezinárodní ocenění New Plastics Economy Innovation Prize. S prestižní cenou je spojená výhra 200 tisíc dolarů a roční akcelerační program, který projekt posune na celosvětovou úroveň. Cílem technologie je změnit návyky distributorů, prodejců i zákazníků a snížit celosvětové množství odpadu na minimum.

Výsledky výzkumu online nákupního chování v Evropě prezentuje přední přepravce DPDGroup

Přední přepravce a inovátor v oblasti e-commerce České republiky a Evropy DPD se letos účastní konferencí Eshopista a E-business Forum. Obě konference probíhají v září a společnost se chce podělit o výsledky průzkumu DPDGroup E-shopper Barometer, který proběhl po celé Evropě. Bude zde kromě jiného unikátní možnost nahlédnout do e-shopů optikou zákazníků.

Změny v e-mail marketingu a projekt Dobrýemail.cz

Na workshopu GDPR & E-mailing, kterou pořádala společnost Mailkit, bylo představeno několik novinek týkajících se emailového marketingu. Největší podíl na změnách má provozovatel Seznam.cz. Mezi novinkami je i projekt Dobrýemail.cz, který pomůže jak inzerentům, tak klientům i poskytovatelům služeb.

High-tech maska zlepší naše dýchání

Skutečnost, že je naše země znečištěná, je známá nám všem. Kontaminace vody, půdy, vzduchu… Jen těžko odhadovat, které z nich je závažnější. S revolučním řešením znečištění vzduchu přišli vědci z Cambridge. Neodstraní jeho příčinu, ale minimalizují jeho dopad na lidské zdraví.

Cosmic Cursor

V marketingové minulosti se někdy děly doslova psí kusy. Některé formáty reklamy vydržely do současnosti, ale jiné se využívají pouze zřídka, nebo dokonce vůbec. Do druhé kategorie spadá i formát internetové…

Budget

Budget, neboli prachy, které je možné rozfofrovat. Aby to nebylo špatně pochopeno, napíšeme to tedy správně bez emocí, tak jak se sluší a patří ve výkladových slovnících. Budget = rozpočet…

Booking

Zamluvení, rezervování, tak by se dalo přeložit slovíčko booking. V oblasti reklamy a marketingu se jedná o termín, který znamená rezervování a další aktivity spojené s uvedením reklamy na obrazovky (případně do…

Komunitní server

Každý člověk je jiný, ale spoustu jich má stejné zájmy. Proto vznikají nejrůznější komunity, které mají v mnoha případech také komunitní servery. Obecně se jedná o webové stránky, na kterých se…

Hard sell

Jsou to nejrůznější aktivity, které jsou zaměřené na růst nebo podporu prodeje produktů a služeb. V některých případech může být hard sell spojován také s tzv. prodejem za každou cenu, což znamená,…

Co-creation

Co-creation je anglický výraz pro spolupráci se spotřebiteli nebo potenciálními zákazníky, kteří mohou ovlivnit samotný produkt (službu), nebo jeho prezentaci. Může se jednat o spolupráci při vytváření produktu, reklamy, nebo…

Prime-time

Co to tak může být? Nebudeme dělat cavyky a povíme vám to. Jedná se o hlavní vysílací čas. Je to označení pro denní dobu, kdy dané médium sleduje, nebo poslouchá…

A/B Testing

Určitě to znáte. Máte hned několik možností, ale objektivně nevíte, která bude fungovat lépe. Ano, každý má nějaký tip, co by mohlo být efektivní, ale je to pouze subjektivní názor,…

Guerilla marketing

Guerill marketing je nekonvenční druh propagace, který má za cíl co maximálně zaujmout originální formou. Jeho taktika spočívá ve třech rocích: udeřit nečekaně, zaměřit se na přesně vytipované cíle, ihned se…

Nahoru