Slovenská digitální optika dobývá Evropu a stírá konkurenci

Slovenská digitální optika dobývá Evropu a stírá konkurenci

Hitem dnešní doby jsou digitální firmy. Obvykle se jedná o odvětví tradičně provozované v kamenných pobočkách, které se přemístí do prostředí internetu. Tento trend je nový i pro moderní generaci. Nicméně nejedná se pouze o díru na trhu, ale také o vizi budoucnosti a příležitost k prosperujícímu podnikání. Jedním z novodobých důkazů je digitální optika, která nabízí sluneční a dioptrické brýle online. Dogma o tom, že si musíte brýle vybírat osobně a vyzkoušet jich několik, než se vám na nos posadí ty pravé, je zastaralé. Ostatně startup eyerim je toho důkazem. 

Startup eyerim přenesl klasickou optiku do digitálního prostředí. Zdánlivě bláznivý nápad se rozvinul na výdělečný a inspirující byznys. Z digitální optiky je nejrychleji rostoucí online optika v celé Evropě. Startup se zrodil na Slovensku. Digitální prostředí má tu výhodu, že nemá žádnou hmotnou bariéru. Nejprve malý stratup tak vyrostl a nyní působí v 15 ti zemích Evropy.

Sortiment nejprve tvořily pouze sluneční brýle, až v letošním roce se nabídka rozšířila o dioptrické brýle. Eyerim začínala v roce 2015, kdy byl trh s digitálními brýlemi opravdu malý. Startup začal růst po první investici.

„Ľudia budú s nákupmi okuliarov prechádzať na internet a bude ich treba vzdelávať. Technicky je to možné už dnes, no najväčším problémom sú bariéry, ktoré ľudia nosia v hlavách. Darí sa nám ich búrať prvotriednym servisom, osobným prístupom a predovšetkým vďaka novým technológiám,“ říká spoluzakladatel online optiky eyerim Martin Zahuranec.

V roce 2017 optika představila digitální nástroj zvaný Magic Mirror. Funguje stejně jako obličejový filtr v telefonu. Digitálně si na svůj obličej nasadíte jakékoliv brýle z nabídky. „Odkedy sme spustili Magic Mirror, nakupuje u nás viac ľudí a sú si omnoho istejší. Z pohodlia domova si cez internet môžu vyrobiť celý dioptrický produkt,“ říká Zahuranec.

 

Zdroj, foto: eyerim.sk

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru