Tisková zpráva: Skupina V-Sharp oznamuje první akvizici – se startupem Atoto umožní stavět marketplace na míru s logistickým zázemím

Skupina V-Sharp oznamuje první akvizici – se startupem Atoto umožní stavět marketplace na míru s logistickým zázemím

Součástí portfolia venture capital skupiny V-Sharp se stává startup Atoto, který umožňuje stavět e-commerce platformy na míru a nabízí white-label marketplace řešení. Díky této akvizici v řádu vyšších milionů Kč nabízí V-Sharp nově vznikajícím projektům komplexní řešení pro úspěšné obchodování online, které je tvořeno agilní marketplace platformou včetně integrovaných služeb městské logistiky.

V-Sharp koupí platformy Atoto získává důležité technologické know-how a tým talentů, který pomůže se spouštěním nových B2B i B2C e-commerce projektů. Díky pokročilé technologické infrastruktuře je Atoto řešením pro široké spektrum online obchodníků, kteří vyžadují kvalitní a prozákaznické řešení prodeje svých produktů.

Přidanou hodnotou takto nově vznikajících projektů pod V-Sharp je vedle komplexního market-place řešení na míru také integrace logistického řešení startupu DoDo, který je jasným lídrem na poli chytré městské logistiky působícím například v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, ale i Bratislavě či Varšavě. Atoto díky tomu „obchází” prvek meziskladu a objednávky kompletuje přímo v autech, prioritizuje je a následně veze rovnou k zákazníkovi.

„U Atota nás vedle zkušeného týmu, který k nám přišel, zaujalo především technologické řešení a vnímáme potenciál možného rychlého vstupu do téměř jakéhokoliv segmentu v režimu marketplace obchodování. Již nyní máme rozpracováno více projektů, které využijí synergie infrastruktury Atoto a DoDo, a můžeme tak rychle vstupovat do pro nás nových segmentů. I přes to, že je Česká republika e-shopovou velmocí, existuje ještě řada oblastí, které lze rozvíjet, jako například on-line prodej květin nebo třeba segment kancelářských potřeb,” dodává Michal Menšík, CEO a founder V- Sharp

Na e-commerce trhu dosud chyběl subjekt, který by spojoval a zastřešoval komplexní know-how a specializoval se na maximální optimalizaci procesů. V-Sharp tak integrací startupu Atoto významně rozšiřuje svůj obchodní a akviziční potenciál, kdy formou vstupu z pozice technologického investora do nových segmentů nabízí silným hráčům na kamenném trhu možnost digitalizace a transformace do online prostředí v segmentech, jako jsou potraviny, drogerie, farmaceutika, móda či pet food. Atoto je dalším subjektem v rámci skupiny V-Sharp, který má ambice přinést do e-commerce potřebnou efektivitu, technologie a uživatelskou přívětivost. 

První model spolupráce na jednom z nejnáročnějších trhů

Pilotní projekt marketplace rozhraní na základě technologií Atoto si V-Sharp vyzkouší na nově vzniklém projektu online prodeje květin, do kterého majoritně vstupuje. Relativně „zastaralý” a logisticky extrémně náročný trh obchodu s květinami je ideální studií pokročilého plánování řízení a kompletování objednávek, přičemž je kladen enormní důraz na šetrné zacházení se zbožím s brzkou expirací spotřeby. Spuštění projektu je naplánováno v Q1 2020 s objemem až 30 tisíc objednávek v rámci prvního roku od spuštění.

Atoto v současné době funguje jako online tržiště pražských kamenných obchodů, které zákazníkům nabízí možnosti nákupu online s doručením do 120 minut. „Platforma je otevřená pro mnoho segmentů, aktuálně na ní běží primárně zboží z food segmentu, drogerie, pet food, ale i malé lokální pivovary, pekařství a podobně. Zákazník může nakoupit z libovolného počtu obchodů, nehledě na to, zda jsou online nebo offline,” uvádí nový CEO Atoto a jeden ze zakládajících partnerů V-Sharp Mario Megela.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru