Seznam.cz spouští Online Marketing Challenge. Ukradl nápad Googlu
Možná jste už někdy slyšeli o Google Online Marketing Challenge, což je příležitost pro mladé příznivce digitálního marketingu. No a něco podobného nedávno spustil i Seznam.cz. Dalo by se říct, že Seznam.cz ukradl nápad Googlu, a to včetně myšlenky, názvu i postav.
Cílem soutěže je nabídnout mladým lidem možnost nastavovat, spravovat a vyhodnocovat PPC kampaně v prostředí Sklik. Vše si vyzkouší reálně, protože dostanou přidělenou skutečnou firmu.
Jak projekt probíhá?
Student se přihlásí buď s týmem, nebo bude k někomu přiřazen. Absolvuje školení pod vedením profesionála z Skliku, dostane přiděleného reálného klienta a kredit ve výši 4 000 Kč. S kampaněmi bude celou dobu pomáhat zástupce Skliku.
Nakonec soutěžící odprezentují výsledky svého snažení komisi a tři nejlepší týmy si odnesou zajímavé ceny a možnost prohlédnout si centrálu Seznamu v Praze.
Bližší informace včetně návodu jak se přihlásit najdete na blogu Sklik.

Komentáře