Dnes vyšlo 15 článků

Seznam Brand Studio: komerční projekty Seznamu na jednom místě

Seznam Brand Studio: komerční projekty Seznamu na jednom místě

Seznam.cz, česká internetová společnost, která se z pouhého internetového vyhledávače rozrostla v mediální dům, nově rozšiřuje své služby. V rámci komerčních obsahových produktů dává vzknout Seznam Brand Studiu. Seznam Brand Studio organizačně zaštítí obchodní ředitel Tomáš Búřil. V čele studia stojí Ondřej Sitta. Klienti budou mít na jednom místě komerční produkty jako Seznam Native, product placement, testování, kountextovou reklamu apod. Přidanou hodnotou studia je navrhování celeročních marketingových strategií souvisejících s komerčními produkty – vše bude individuálně řešeno dle přání a potřeb daného klienta.

„Seznam dnes již není jen osm miliónů lidí na internetu, ale také třeba 2,2 miliónu unikátních diváků v televizi, 350 tisíc čtenářů v tiskovém suplementu týdně, nebo dle našich dat přes 200 tisíc posluchačů týdně v rádiu na různých platformách. Zde všude obsahově komunikujeme s našimi uživateli a chceme tuto možnost nabídnout i našim obchodním partnerům. Vzniká celá řada nových produktů. Jde například o Seznam Native, Advertorial či product placement, které našim klientům distribuují reklamní obsah netradičními cestami. Nově spojíme aktivity komerčního obsahu do jednoho místa, Seznam Brand Studia, které bude v Seznamu odpovědné za všechny produkty spadající do této oblasti,“ popsal Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

Inspirace pro vznik Seznam Brand Studia byla nalezena v zahraničí. „Mezi příklady mohu uvést CNN Create, T Brand Studio, WSJ Custom Studios, Guardian Labs či BBC StoryWorks,“ doplňuje Búřil.

Originální komerční produkt, Seznam Native, funguje skvěle a je o něj stále velký zájem. Další výhlídky do budoucna jsou v oblasti videa a audia. Seznam se chce zaměřit na vlastní podcasty, které jsou v dnešní době populární. Součástí plánů je navázání spolupráce s dalšími mediálními domy, a to nejen na území ČR. V současné době Seznam začal spolupracovat s SME.sk.

Zajímá se o tvůrčí psaní a online marketing. Studuje marketingovou komunikaci. Ve volném čase (kterého moc není) spravuje svůj blog - bezkiki.cz. Její život by nebyl kompletní bez rodiny, přátel, smíchu, hudby a dobrého jídla.

Komentáře

Nahoru