Přešel na volnou nohu. Přednáší. Radí firmám a živnostníkům se značkami. Pomáhá s brandbuildingem a s marketingem. Zatímco ostatní se pyšní osvědčenými metodami a technikami, on nic takového v rukávu nemá. Pracuje pouze selským rozumem. Již 15 let. To je ON. Karel Novotný. Mindless.
Kategorie Marketéři
Stephen Powell: Spoluzakladatel společnosti Gustin
Stephen Powell je jedním ze dvou zakladatelů společnosti Gustin, která navrhuje a vyrábí prémiové pánské oblečení v San Franciscu. Při své činnosti společnost využívá crowdsourcing, což je metoda, při které se učástní na vývoji nových modelů oblečení i veřejnost. I díky tomu má společnosti Gustin nastaveny velmi nízké ceny. Jedná se v podstatě o docela malou firmu. Sám Stephen pracuje hlavně na samotné platformě, plnění obchodu, marketingu formou outsourcingu a samozřejmě na vedení komunity, kterou si společnost stihla vybudovat.
Michala Gregorová: Žehnám cloudu a službám Google
Míšo, na Twitteru jsi docela známá osobnost, ale nás čte také spousta čtenářů, jež Twitter ani neznají. Mohla bys tedy na začátek říci, kdo jsi a čemu se věnuješ? Jsem…
Dmitry Malyshev: K práci mi stačí počítač připojený k internetu a smartphone
Jsem gamer a DJ/promotér/blogger. Ta první část mě živí (pracuju jako Senior QA Analyst / Tester pro pražské Disney Mobile Studio) a tou druhou bych se jednou rád živil, ale i v momentální pozici si nestěžuji.
Olga Biernátová: Jsem součástí fanklubu Applu
Jsem člověk, který je seriózně závislý na knížkách a internetu (to vám asi poví spousta lidí, ale já to myslím fakt vážně, žádné leštění vlastní image, diagnóza).
Václav Štrupl: Postupně jsem přešel kompletně k jablíčkům
Jsem zvídavý člověk kousek před třicítkou, který se momentálně věnuje hlavně podnikání a rodině. Na internetu se pracovně pohybuji přes deset let. Nejdřív jako dělník internetového marketingu (se společníky jsem založil a později prodal největší internetovou agenturu dneška H1.cz).
Michal Meško: Kedysi som bol zarytý Windowsák, v roku 2007 som ale prešiel na Apple
Od malička ma neuveriteľne bavili počítače. Prešiel som si klasickými fázami hier, IRCčka, Linuxov, ale najviac ma bavilo niečo na počítači vytvárať. Robil som školský časopis, DTP, grafiku, webové stránky, programoval som (kedysi sme s kamarátom vytvorili web referaty.sk).
Pavel Ungr: Weby nemají být na předních pozicích, protože si to zaplatí, ale protože si to zaslouží
Odjakživa bojuje s Pandami a Tučňáky. Nemá rád SEOmaty. A jeho zase moc nemilují SEO šamani z Webtrhu. Na kouzla příliš nevěří. Věří pouze v dobré SEO (protože SEO je dobro)….
Petr Casanova: FirstClass dělám srdcem, ne pro přežití nebo zisk
Je to hotový Casanova. To je jeho příjmení. Jinak je to pro všechny Petr. Zakladatel jednoho z nejznámějších magazínů u nás – FirstClass.cz. U webu to však neskončilo. Začal vydávat také vlastní časopis, ve kterém vycházely pravidelně rozhovory se slavnými osobnostmi a podnikateli. A i ten slavil úspěch mezi čtenáři. Nás to samozřejmě nenechalo chladnými a tak jsme si Petra pozvali, aby nám povyprávěl, jak se takový úspěch rodí.
Petr Václavek: Díky fotobankám mám teď mnohem více času na rodinu a své koníčky
Motá se kolem webů již několik let. Teda vlastně spíš pár desítek let. Programoval, kódoval a nakonec se dostal ke grafice a focení. Tak by se ve stručnosti dala popsat životní cesta Petra Václavka. Pojďme se tedy vydat na její začátek…
Erik Hudák: Naše plány sú každý mesiac prísť na trh v inej európskej krajine
Erik Hudák. Možná vám tohle jméno nic neříká. Zakladatel projektu miniFAKTÚRA.sk., a miniFAKTURA.cz Pokud vám ani teď nic tento název neříká, tak je to jedna z nejstahovanějších mobilních aplikací na Google Play a Apple App Store. Dokonce v počtu stažení předčila i legendární věčně naštvané ptáky – Angry Birds. A nás proto napadlo se Erika zeptat, jak složité bylo porazit Angry Birds. A jak se vlastně celý nápad s fakturami v mobilu zrodil.
Jan Kvasnička: Nejčastější chyba je vůbec smýšlení nad webdesignem
Jmenuje se Honza. Věnuje se použitelnosti, zvyšování konverzního poměru, návrhům webových aplikací, eshopů a jejich testováním. Celým jménem Honza Kvasnička, který nám dnes povykládá spoustu věcí o UX. A nejenom…
Martin Kolčaba: V SEO je potřeba mít především selský rozum
Pro některé je to novodobý Marek Prokop. Na rozdíl od Marka však nemá bradku jako Ježíš :-). Přitom se oba věnují stejnému oboru – SEO. Je představitelem mladé generace SEO konzultantů. Internetovému marketingu se věnuje řadu let. A navíc je to sympaťák od pohledu. To je ve zkratce Martin Kolčaba.