Dnes vyšlo 1 článků

Kategorie Marketéři

Rostislav Kocman 1

Rostislav Kocman: To, co potřebuje každý tiskový mluvčí, je poznámkový blok, náhradní propiska a telefon (1/3)

Tentokrát jsme si popovídali s Rosťou Kocmanem. Možná ho znáte díky sporné kauze, o které se dlouhou dobu debatovalo. I k tomu se v rozhovoru dostaneme. Začneme ale pěkně pozvolna,…

39

Eliška Vyhnánková: Cítím se být konzultantkou v tom pravém slova smyslu 1/3

Slečna, která zastupuje na Twitteru a Facebooku české dámské sociálno. Přes den krotí sociální sítě (co dělá po večerech, to raději ani nechtějte vědět :-)). Na internetu vystupuje pod uměleckým nickem Annaud. Je držitelkou Nobelovy ceny za mír na LinkedInu. A navíc má sladké křestní jméno, jmenuje se Eliška :-). Co víc si přát? Snad jen více fanoušků a followerů na Objevit…

IMG_1437

Petr Šimeček z Kebooly: Sleduji, co lidé s daty dělají, jaké mají potřeby a čím jim nejvíc můžeme prospět my

V současné době se jedná o firmu, která je považována za třídu ve svém oboru. Jejími klienti jsou velké a námi známé IT firmy jako jsou Avast, Seznam, Slevomat Group, DámeJídlo, Gorilla Mobile, Centrum, apod. Ano, mluvím o Keboole, kterou jsem požádal o rozhovor. Moji žádost přijal Petr Šimeček, samotný „bůh Kebooly“ alias zakladatel, machr v oboru…

uvodka

Ondřej Martinek: Copywriting beru jako dialog mezi daným produktem a čtenářem

Dnešní rozhovor přijal Ondřej Martinek, mladý copywriter a affilák na volné noze. Snaží se psát čtivě, protože ho to baví a naplňuje. Běžně zavaří klávesnici, proto aby jeho klient byl stoprocentně spokojen a aby jeho texty nebyly jenom výplní nějakého prázdného místa.

uporava

Otto Bohuš: Oceňuji, že „copywriting“ už není v ČR sprosté slovo

Reklamní texty, slogany a vše kolem copywritingu je jeho parketa. Mistr prodejního textu, vládce písmenek. Prostě psavec na plný úvazek. Chcete-li – prostě copywriter. Své práci se věnuje naplno, má jí rád, dělá ji co nejlépe, jak může a s grácií. Zajímavé jméno, zajímavé texty, to je Otto Bohuš alias Ottocopy.

markething_uvodni

Jiří Šindelář o Markething: Jsme takoví internetoví partyzáni. A to lidi baví

Přinášení čerstvých informací z oblasti marketingu a komunikace rozhodně nemusí být suchopádná nuda. Právě naopak! Jirka Šindelář, sympatická tvář stojící za projektem Markething, vás o tom přesvědčí.

Vít Hutař z Darujhovno.cz: Každé hovno je unikát a pro sloní výtvor to platí dvojnásob

Vít Hutař z Darujhovno.cz: Každé hovno je unikát a pro sloní výtvor to platí dvojnásob

U prodeje přes internet platí, že se musíte umět nějak odlišit. Mít lepší ceny. Poskytovat nadstandardní servis. Komunikovat se svými zákazníky. A nebo mít jednoduše originální produkt, který neprodává nikdo jiný. U Darujhovno.cz se to povedlo. Svým zákazníkům totiž zasílá skutečně hovno. Ale ne jen tak ledajaké. O tom, jak vzniknul tento podnikatelský nápad a odkud berou kluci stojící za tímto podnikatelským nápadem „zboží“ pro své objednávky, o tom si budeme povídat dnes :-).

Olga_uvodni

Olga Biernátová: Jsem dívka s bookappealem

Narodila se v Moskvě, ale je Valaškou jako poleno. Sympatická Olga Biernátová prodává to, co miluje – pracuje jako koordinátorka marketingu v knihkupectví Neoluxor. Pomohla Petrovi Ludwigovi vydat Konec Prokrastinace, má ráda maličkosti a zpívala v neznámé pop-rockové kapele.

Václav Hodek - LWI

Václav Hodek: Nikdy nepodnikejte jenom pro peníze

Ve svých 23 letech založil brněnskou firmu LWi s.r.o. (www.lwi.cz), která vyvíjí mobilní aplikace. Kromě toho také přinesl do Čech prvního mobilního průvodce. Je zarytý milovník Androidu a vodní dýmky. Pro kamarády je to Vašek, pro partnery taky :-). To je ve stručnosti, dámy a pánové, Václav Hodek.

profilovka

Adam Marčan z Naučmese: Učím se zpomalit, být ticho, pozorovat a poslouchat okolí

Učí se často a rád. A pomáhá i dalším, aby se i oni mohli přiučit novým věcem. Jeho projekt Naucmese.cz se stalo takovým českým odbytištěm pro lektory a novou Mekkou pro ty, co prahnou po poznání. Umožňuje lidem setkávat se a podělit se o své know-how (za peníze). A i když se jedná o komerční projekt, svým způsobem je ojedinělý. Jelikož si již našel v Čechách početnou komunitu. I proto ostatně uvízl Adam v pazourech Objevit. Nám totiž nikdo zajímavý neuteče…

jersak_a

Martin Jersák „JersyWoo: Placlu jsem provozoval skoro 4 roky, což je na internetový věk dost hodně

Říkají mu JersyWoo. Není to indián. Je to Martin. Martin Jersák. Založil v roce 2009 asi největší Pay Per Post systém u nás. Placlu. A o pár let později již Placla vykazovala obrat přes 4 000 000 Kč. A protože se taková Placla jednoduše neprodává každý všední den, tak jsem se Martina trochu poptal na to, co jej vedlo k prodeji. Jak je spokojený s prodejem Placly a také co má v plánu dělat potom. A samozřejmě jsem se nezapomněl zeptat, jak se takový systém buduje :-).

David Rektorys - profilové foto

David Rektorys: Finančně nezávislí lidé často nemají to nejlepší auto, nedopřávají si ty nejluxusnější věci

Založil Cashflow klub VŠE. Pořádá Mistrovství ČR v Cashflow 101. Vlastní eshop MotivacniKnihy.cz. Od roku 2012 bydlí na Novém Zélandu, kde se snaží rozjet Eshoprental.biz. Tak by se dalo ve stručnosti shrnout jméno David Rektorys. Možná o něm ještě uslyšíme a možná ne. Kdo ví? Ale byla by škoda se s ním nezastavit na kus řeči.

Vařím pro Tebe - Vít Schlessinger

Vít Schlesinger: Mám taky sen o své firmě. A chci udělat vše pro to, abych toho dosáhl

Víťu jsem poznal na pražské BarCampu, který se konal loni. Prezentoval zde svůj projekt Vařím pro Tebe. Startovat by měl letos v lednu. A o čem to bude? No přece o vaření. O vaření pro tebe. A o lidech. O sdílení jídla, setkávání přátel a… více vám již poví autor celé myšlenky, 18 letý student a možná vycházející hvězdička startupové scény – Vít Schlesinger.

Adam Zbiejczuk: Výhoda českého TW je ta, že je malý

Adam Zbiejczuk: Výhoda českého Twitteru je ta, že je malý (3/3)

Jak probíhá třeba vyhodnocování kampaní na Facebooku? Které firmy odvádí na Facebooku perfektní práci a od nichž by se ostatní firmy mohly inspirovat? Na tyto otázky odpovídal Adam Zbiejczuk.

robert-vlach-2013-box-1300

Robert Vlach: Evropany čeká evoluční skok vpřed

Na volné noze provozuje již nějaký ten pátek. Vlastně skoro deset let. Stal se Živnostníkem roku Moravskoslezského kraje v roce 2011. A pomohl naší freelance scéně jako málokdo předtím. Přišel s nápadem prezentovat na internetu lidi na volné noze, aby si vyměňovali zkušenosti a získali nové klienty i zakázky. A tak vznikl portál s příznačným názvem Navolnénoze.cz. Dnes v ČR nenajdete jiný větší web podobného druhu.

Adam Zbiejczuk: Facebook je ideální síť pro důchodce

Adam Zbiejczuk: Většina firem na Facebooku je nudná, v tom je problém (2/3)

Jak se bude vyvíjet reklama na Facebooku v následujících letech? Jak probíhá akvizice fanoušků u komerčních projektů? A je Facebook výhodný pro firmy? A nebo jen pro někoho? Na tyto otázky nám trpělivě v rozhovoru odpovídal Adam Zbiejczuk.

Adam Zbiejczuk: Facebook je ideální síť pro důchodce

Adam Zbiejczuk: Facebook je ideální síť pro důchodce (1/3)

Když se řekne sociální síť, vybaví se vám Facebook. Twitter nebo Google+. A když se řekne marketing na sociálních sítích, tak si leckdo z oboru vybaví jméno Adam Zbiejczuk. Adam se již pár let věnuje právě všemu sociálnímu (snad až na výplatu sociálních dávek). S nadsázkou se dá říci, že Facebook zná jako svoje boty. Ba co víc, jeho příjmení začíná na Z, stejně jako příjmení zakladatele Facebooku. A stejně tak obě příjmení „Zuckerberg“ i „Zbiejczuk“ většina lidí přečte napoprvé úplně blbě. Náhoda?

Karel Novotný - Mindless.cz

Karel Mindless Novotný: Reklamní branže ze mě vychovala mistra dodávání smyslu a vysvětlení čemukoli

Přešel na volnou nohu. Přednáší. Radí firmám a živnostníkům se značkami. Pomáhá s brandbuildingem a s marketingem. Zatímco ostatní se pyšní osvědčenými metodami a technikami, on nic takového v rukávu nemá. Pracuje pouze selským rozumem. Již 15 let. To je ON. Karel Novotný. Mindless.

Nahoru